סגן שר האוצר: "יש קמפיין גזענות נורא נגד החרדים"

סגן שר האוצר, ח"כ הרב יצחק כהן, אמר הדברים במסגרת כנס לכלכלה עפ"י התורה של מכון כת"ר ■ "זה צריך להדליק לנו נורה אדומה, צריך לראות איך מטפלים בזה"

"יש התארגנות לבחירות ורואים את הקמפיין הנורא נגד הציבור החרדי. יש אווירה של התארגנות של גופים מסוימים שחושבים שיוכלו להיכנס למערכת הפוליטית וזה זכותם אבל יש אווירה של קמפיינים המכוערים נגד ציבורים שלמים שמלווים בגזענות חסרת תקדים" - את הדברים הללו אמר היום (ה') סגן שר האוצר ח"כ הרב יצחק כהן, במסגרת כנס לכלכלה על-פי התורה של מכון כת"ר שנערך באוניברסיטת בר-אילן.

הדברים נאמרו במסגרת פאנל מיוחד שהתקיים בכנס, בנושא צדק חברתי, בהשתתפות יו"ר התאחדות הסטודנטים בישראל איציק שמולי וכהן.

"אנחנו לא מכירים בחברה הישראלית תופעות כאלו, זה צריך להדליק לנו נורה אדומה ולראות כיצד מטפלים בתופעות האלה. ההסתה היא נוראית. היא באה במסווה של פעילויות כאלה ואחרות אבל התחושה היא משסעים בציבורים גדולים מאד ולפי דעתי מדובר בתופעה שלילית מאד שצריך לתת עליה את הדעת", הוסיף כהן.

"מספיק לפתוח את העיתונים היומיים ולשמוע על הדוברים ברשתות כדי להבין למי הם מכוונים כולם יחד תפסו ציבור אחד שעליו הם בונים את קמפיין הבחירות שלהם", סיכם.

עוד התייחס כהן לסוגיות השונות ולהישגים של ממשלת ישראל בתחום הכלכלה והחברה וכן לבחירות הבאות: "יכול להיות שהשינויים הפוליטיים שיבואו אלינו בבחירות הבאות, כבר אנחנו חשים באווירה החברתית המתחרשת ובהתקפות על מגזרים גדולים מאד ושיטות שמזכירות תקופות אפלות ונתנו תחושה שמתקרבים לתקופת בחירות".