מניית היום: עולה ב-3% בעקבות חוזה במערב אפריקה

הפריסה מבוססת על תחנות בסיס לתקשורת Wi-Fi דו-סטרי המבוססות על טכנולוגיית עיצוב אלומה חדשנית

חברת אלווריון , הפועלת בתחום רשתות תקשורת 4G בגישת פס רחב אלחוטי, הודיעה כי ווייביון אותה רכשה לאחרונה, תספק תחנות בסיס עבור טלקטל (Telectel), ספקית תקשורת סלולרית ב-GSM עבור יותר ממיליון משתמשים במדינת בורקינה-פאסו שבמערב אפריקה.

מדובר בעסקה הראשונה של אלווריון עם מוצרי ווייביון. על פי הערכות בשוק החוזה מוערך בשווי של מיליוני שקלים.

הפריסה מבוססת על תחנות בסיס לתקשורת Wi-Fi דו-סטרי המבוססות על טכנולוגיית עיצוב אלומה (Beamforming) חדשנית, וכוללת חבילה של חסינות להפרעות עבור תדרים פתוחים 2.4 ו-5 ג'יגה-הרץ.

רשת התקשורת תכסה את וואג'אדוגו - עיר הבירה של בורקינה-פאסו, באמצעות תחנות הבסיס של וויביון, עבור כל האיזורים העירוניים לרבות איזורי מסחר ועסקים, מרכזי הערים, מתחמי חינוך, בתי מלון, שדה התעופה הבינלאומי ואיזורי מגורים נבחרים. הרשת שתוקם תאפשר לבעלי מכשירים ניידים חיבור לאינטרנט בקצבים של עד 2 מגה/שניה, ושימוש ביישומי וידאו, תמונה, רשתות חברתיות וגלישה באינטרנט, כאשר בקרוב יושקו שירותים נוספים מבוססי מיקום, אימות SIM ועוד.

ערן גורב, נשיא ומנכ"ל אלווריון, אמר: "זוהי הוכחה נוספת לערך המוסף שיש לפתרונות עיצוב האלומה הדו-סטריים שלנו ולטכנולוגיית החסינות נגד הפרעות עבור פריסות באיזורים עירוניים, שם קיימת דרישה לתמיכה במספר רב של משתמשים באיזורים מאתגרים מחוץ למבנים".