אטיאס מכנס מסע"ת: יציג צעדים להוזלת דירות לצעירים

שר השיכון אריאל אטיאס מכנס מחר מסיבת עיתונאים מיוחדת, שבה יציג, לדבריו, צעדים חדשים לפתרונות דיור לזוגות צעירים וחסרי דירה ■ יציג סקירה לקראת ישיבת מועצת מקרקעי ישראל הקרובה

שר הבינוי והשיכון אריאל אטיאס מכנס מחר (ד') מסיבת עיתונאים מיוחדת, שבה יציג, לדבריו, צעדים חדשים לפתרונות דיור לזוגות צעירים וחסרי דירה. בנוסף, אטיאס ומנהל מינהל מקרקעי ישראל בנצי ליברמן יציג סקירה לקראת ישיבת המועצה הקרובה. הישיבה הקרובה של מועצת המקרקעין תעסוק בהצעתו של אטיאס לקריטריונים לזכאות להשתתף בפרויקטים של דיור בר השגה על שני מסלוליו, "מחיר למשתכן" ודיור בשכ"ד מוזל ומפוקח.

ברקע למסיבת העיתונאים שמכנס אטיאס, ההתכתשות בינו לבין יו"ר מפלגת העבודה ח"כ שלי יחימוביץ' על הקרב על הדיור הציבורי והקריטריונים לזכאות. אתמול הפיצה יחימוביץ' מסמך רשמי של משרד הבינוי והשיכון ולפיו הזכאות לדירות נ"ר (נכסי רכישה של משרד השיכון בדיור הציבורי) תוענק למשפחות עם 6 ילדים ויותר.

דהיינו, כוונתה של יחימוביץ' היא שאטיאס בעצם מקדם לראש סדר העדיפויות משפחות מרובות ילדים, ובעיקר מהמגזר החרדי. כיום, הזכאים לדירות נ"ר הם, על-פי האתר הרשמי של משרד השיכון: נכים חסרי דירה ומשפחותיהם, דיירי השיכון הציבורי שדירתם אינה נגישה לנכים ועולים חדשים.