הסדרה "זנזורי" של yes נמכרה לשידור בארה"ב

בן סילברמן, מבעלי אלקטוס, רכש את הסדרה לשידור בארה"ב ברשת TV LAND

תעשיית הטלוויזיה הישראלית ממשיכה לעשות חיל בחו"ל: הסדרה "זנזורי" של yes נמכרה לשידור בארה"ב. נשיא NBC לשעבר, בן סילברמן, מבעלי חברת אלקטוס, רכש את הסדרה לשידור בארה"ב ברשת TV LAND. הסדרה הישראלית, שהופקה על-ידי "ארצה הפקות", תעלה לשידור בחודשים הקרובים.

הגירסה הישראלית של הסדרה, בכיכובם של יובל סמו, עירית קפלן ודני גבע, נכתבה על-פי תסריט של יובל פרידמן ובוימה על-ידי בן בכר.

בשלב זה נודע כי מי שצפוי לעבד את הסדרה לגירסה האמריקנית שלה הוא התסריטאי ג'ון שרמן, שהיה בעבר בצוות התסריטאים של "פרייז'ר" וכיום משמש כתסריטאי בסדרה "רופא להשכיר".

"זנזורי" היא דרמה קומית פרועה על משפחה ישראלית רגילה שמוצאת את עצמה בנסיבות לא רגילות. הכול מתחיל כשאת שגרת חייה של המשפחה שוברת מסיבת הפתעה ליום הולדתו ה-40 של פיני זנזורי (יובל סמו), אבי המשפחה. המסיבה הופכת מפתיעה מהצפוי כאשר טוביה, אביו של פיני, משתכר ולפני כל האורחים מודיע כי יש לו שתי הודעות: הבשורה הראשונה היא שלפיני יש פגם גנטי שגורם לכל הזכרים במשפחה למות בגיל 40.

פיני המום, אך לפתע מתעשת ושואל: "אם כל הזכרים במשפחה מתים בגיל 40, איך אתה בן 67?", וטוביה עונה "או, זאת הבשורה השנייה...". מסתבר כי פיני מאומץ, מה שמסביר איך לפולני גלותי כמו טוביה יש ילד גרוזיני.

בתהליך השלמה מזורז עם גורלו, זנזורי מוציא את עצמו במהירות ממעגל של ייאוש ורחמים עצמיים, והוא מתכוון ליהנות מכל רגע בשנה שנשארה לו לחיות. בכל פרק הוא יגשים פנטזיה או משאלה שאליה כסף במהלך חייו: לשבור שיא גינס, להיות ניצב בסרט, לעזוב את העבודה באקט פרובוקטיבי, להצטרף ללהקה ועוד.