עוד שחקן בייסבול שמצטרף למועדון ה-"200 מיליון דולר פלוס"

פרינס פילדר יחתום בדטרויט טייגרס על 214 מיליון דולר לתשע שנים; יהפוך לספורטאי השלישי בהיסטוריה שמקבל חוזה הגבוה מ-200 מיליון דולר

שחקן הבייסבול פרינס פילדר צפוי לחתום על אחד מהחוזים היקרים ביותר בתולדות ליגת ה-MLB, והספורט המקצועני בכלל: ירוויח 214 מיליון דולר בתשע השנים הבאות במדיה של דטרויט טייגרס. כך מפרסמת התקשורת האמריקנית.

מדובר בשחקן השלישי בהיסטוריה של הספורט המקצועני שזוכה לחוזה של מעל 200 מיליון דולר (כל החוזים המדוברים - מליגת הבייסבול האמריקנית). שיא כל הזמנים עדיין שייך לאלכס רודריגז, שמחזיק בניו יורק יאנקיז בחוזה הגדול בכל הזמנים - 275 מיליון דולר ל-10 שנים, חוזה שנחתם ב-2007. "איי-רוד" נהנה לפני כן מחוזה עתק נוסף: 252 מיליון דולר ל-10 שנים בטקסס ריינג'רס (שרק שנתיים ממנו מומשו בפועל).

השחקן השני שזכה להצטרף למועדון ה-200 מיליון דולר פלוס הוא אלברט פויולס, שחתם בחודש שעבר על 254 מיליון דולר ל-10 שנים במדיה של לוס אנג'לס איינג'לס.

פילדר, 27, היה פרי-אייג'נט לפני שחתם בדטרויט. קריירת ה-MLB המקצוענית שלו החלה ב-2005, מאז הוא שיחק במדיה של מילווקי ברוארס. בתום העונה האחרונה הוא הפך, כאמור, לשחקן חופשי.