מישהו שומע? דיבורית למשרד שמנטרלת לחלוטין רעשי רקע

הדיבורית המשרדית הניידת מבית Jabra פוטרת את הצורך במיקרופון, מותאמת לכל תוכנות החיוג הפופולריות, ומתאימה גם למי שמרבה בנסיעות

בשיחות טלפון, בעיקר לחו"ל, לא אחת מוצאים עצמם המשוחחים מאייתים את כתובת האי-מייל שלהם לאדם מעברו השני של הקו, תוך שהם מתקנים אותו שוב ושוב: "לא S. F, כמו Father; לא, לא P. T, כמו Tommy". שיבושי השמיעה הנפוצים הללו מתגברים אף יותר, כשעוברים לשיחה בטכנולוגיית VoIP, כמו תוכנת Skype.

מסיבה זו, כדאי להתוודע לדיבורית משרדית ניידת מבית Jabra, שפותרת מספר בעיות: היא פועלת בטכנולוגיית Wide Band, הקולטת טווח תדרים גבוה, ולכן היא יודעת לבודד לחלוטין את רעשי הרקע על הקו; בנוסף, היא פוטרת את הצורך במיקרופון, מאחר שהיא מצוידת בשני מיקרופונים בילט-אין; כמו-כן, צורתה העגולה, שקולטת ומשדרת קולות ב-360 מעלות, מאפשרת ליושבים נוספים בחדר להשתתף בשיחה, באופן טבעי ונוח (יש גם אופציה לחבר אוזניות לשיחה דיסקרטית).

הדיבורית של ג'ברה מותאמת לכל תוכנות החיוג הפופולריות בארגונים - מיקרוסופט, סיסקו, Avaya - ועובדת בתיאום עם כל הפונקציות בתוכנות הללו. בשל קלות משקלה, כ-200 גרם, והיכולת שלה להתחבר ליציאת ה-USB של הלפטופ, היא מתאימה גם לאנשי עסקים המרבים בנסיעות.

לצפייה בסרטון באתר פליקס

לצפייה בסרטונים הכי נצפים באתר פליקס