יוקר המחאה: כמה עלתה לסטודנטים המחאה החברתית?

סך ההוצאות על הפעיליות של התאחדות הסטודנטים בעת המחאה החברתית הסתכמו בלמעלה ממיליון שקל ■ למעלה מ-239 אלף שקל הוקצו לתמיכה באירועי המחאה ■ איציק שמולי: "הייתי נוהג כך פעם נוספת"

כמה עלתה המחאה החברתית לסטודנטים? מנתונים המפרטים את התפלחות ההוצאות של התאחדות הסטודנטים בעת המחאה החברתית עולה כי סך ההוצאות על הפעיליות הסטודנטים בעת המחאה החברתית הסתכמו בלמעלה ממיליון שקל.

למעלה מ-239 אלף שקל הוקצו לתמיכה באירועי המחאה ביוזמת האגודות, עבור דפוס ותקשורת דגיגיטלית הוציאו הסטונטים למעלה מ-193 אלף שקל, הוצאות אוטובוסים הסתכמו בכ-201 אלף שקל, עבור פעילויות התקשורת הוציאו הסטודנטים 123 אלף שקל.

החולצות עלו לסטודנטים למעלה מ-154 אלף שקל, הפגנות והופעות עלו כ-73 אלף שקל ועלות המאהל ברוטשילד הסתכמה בכ-56 אלף שקל.

יו"ר התאחדות הסטודנטים איציק שמולי אמר כי "אני גאה מאוד על החלק המרכזי והמוביל של הסטודנטים במחאה. לצד הדאגה לרווחת הסטודנטים, וההישגים חסרי תקדים שהשגנו בחודשים האחרונים בתחום התחבורה והדיור, נמשיך להוביל בצורה נחושה מאבקים חברתיים לכל טובת הציבור. זוהי תפיסת התפקיד של הנהגת ההתאחדות ואני גאה על כך מאוד".

שמולי הוסיף, כי "המאבק החברתי הצריך משאבים רבים אשר הגיעו מהסטות תקציביות פנימיות שנעשו בתקציב השנתי וכן מדיבידנד שהגיע מחברת איסת"א. נשיאות ההתאחדות אישרה צעדים אלה בתמיכת הרוב המוחלט של יושבי הראש. אני גאה על כך מאוד והייתי נוהג כך פעם נוספת, שכן זה מוכיח יותר מכל את השינוי החיובי שעברה מנהיגות הסטודנטים שמעדיפה להוציא חלק ממשאביה לטובת מהלכים לטובת כלל החברה ולא רק עבור טובת הסטודנטים", אמר.

בנושא זה שמולי ציין גם כי התאחדות הסטודנטים העדיפה שלא לקחת כספים מתרומות פרטיות שלא היה ידוע מה מקורן.

מההתאחדות הסטודנטים נמסר כי תקציבה של ההתאחדות פתוח לעיני כל באתר ההתאחדות זאת מתוך שקיפות וחובה של מנהל תקין.

ניצול דיבידנד איסתא למען מאבק הדיור
 ניצול דיבידנד איסתא למען מאבק הדיור