די מדיקל מזנקת ב-6%: הסכם הפצה חמישי בארה"ב

אפרי ארגמן: "אנו מרוצים מרמת העניין הרבה המגלים מפיצים לשיווק ומכירה בארה"ב של סט האינפוזיה האוניברסלי הייחודי"

די מדיקל , חברת מכשור רפואי העוסקת באמצעות חברות בנות במחקר, פיתוח, ייצור ושיווק של מוצרים חדשניים לטיפול בסכרת ולהולכת תרופות, מודיעה היום כי חברת הבת ספרינג חתמה על הסכם לא בלעדי עם Solara Medical Supplies להפצת סט האינפוזיה האוניברסלי ספרינג בארה"ב.

ההסכם הינה לתקופה של שנתיים, החל מתאריך ההזמנה הראשונה של Solara, ויחודש אוטומטית לתקופות של שנה נוספת בכל פעם.

שוק משאבות האינסולין והחלקים המתכלים הינו עצום וגדל באופן מתמיד. על פי איגוד הסוכרת האמריקאי, בארה"ב חיים כ-26 מיליון חולי סוכרת, המהווים כ-8.3% מהאוכלוסיה. ההערכות הן כי כ-5.4% מתוך חולי הסוכרת, 1.4 מיליון, הם חולים בסוכרת מסוג 1 וכ-350 אלף משתמשים היום במשאבת אינסולין כטיפול למחלה.

דוח שפורסם לאחרונה על ידי המרכז לניהול ומניעת מחלות בארה"ב, מעריך כי 1 מתוך 3 אמריקאים יחלו בסכרת עד שנת 2050 במידה והמגמה הנוכחית תימשך. שוק סטי האינפוזיה השנתי בארה"ב מוערך בכ-730 מיליון דולר.

אפרי ארגמן, מנכ"ל חברת די מדיקל, ציין "אנו מרוצים מרמת העניין הרבה המגלים מפיצים לשיווק ומכירה בארה"ב של סט האינפוזיה האוניברסלי הייחודי, ספרינג. זהו הסכם ההפצה החמישי בארה"ב עליו חתמנו בתקופה של פחות משישה חודשים. Solara, הממוקמת בקליפורניה ומתמחה בטיפול בחולי סכרת עם ניסיון של למעלה מ-20 שנים, הינה תוספת חשובה לרשת ההפצה של די מדיקל. הניסיון המוכח והתשתית הרחבה של Solara תואמים את אסטרטגית הצמיחה שלנו".