ג'יזל בונדשן עשויה להיות דוגמנית-העל הראשונה שתהפוך למיליארדרית, ואחת הסיבות לכך היא הצלחת קו ההלבשה התחתונה לנשים שהשיקה - כך דיווח ה"דיילי מייל".
המגזין "פורבס" מעריך כי בשנים 2010-2011 הגיעו הכנסותיה של בונדשן בת ה-31, אם לילד אחד, ל-45 מיליון דולר. נתון זה אינו כולל את השקת קו האופנה Gisele Bundchen Brazilian Intimates בחודש מאי שעבר. הקו זכה להצלחה גדולה באמריקה הלטינית, פורטוגל, יפן וישראל, והגדיל ב-40% את מכירותיה של אחת הקמעוניות בברזיל. בקרוב יוצע קו זה למכירה בעולם כולו.
הודות להכנסותיה של בונדשן זכו היא ובעלה, טום בריידי, בתואר "זוג המפורסמים המתוגמל ביותר" ב-2011, ודחקו מהמקום הראשון את הזמרים האמריקניים ג'יי-זי וביונסה. אבל בעוד ה"דיילי מייל" מדווח כי בונדשן נמצאת בדרכה להפוך למיליארדרית, מתברר כי דוגמנית מפורסמת אחרת מתחרה בה באותו התחום.
הדוגמנית הישראלית בר רפאלי, לשעבר חברתו של לאונרדו דיקפריו, הכריזה גם היא על השקת קו אופנה תחתונה לנשים. הקולקציה תיקרא Under.me ותימכר באמצעות האינטרנט.
"הפילוסופיה של Under.me היא שהלבשה תחתונה צריכה להשלים את הגוף שלך, ולא לגנוב ממנו את ההצגה", אמרה רפאלי. "מה שדיבר אליי היה ליצור קו הלבשה תחתונה מהאריג שאני אוהבת ובעיצוב הבסיסי והנוח שאני תמיד מחפשת, וגם ליצור הלבשה תחתונה שתימסר לקונה בביתו".
אבל בל נשכח שגם בונדשן וגם רפאלי לא יהיו הראשונות שפרצו את הדרך. אל מקפירסון האוסטרלית הייתה הדוגמנית הראשונה שעשתה הון ממכירת הלבשה תחתונה בקו שהשיקה ב-1990.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.