מידרוג מאשררת דירוג "A1" לאג"ח ח' ו-ט' של דסק"ש

חברת הדירוג מאשררת את הדירוג עם אופק שלילי, להרחבת הסדרות שמתכננת דסק"ש בהיקף של עד 500 מיליון שקל ■ מידרוג: "הדירוג נתמך בתיק אחזקות מגוון מבחינה עסקית"

חברת מידרוג מאשרת היום (ה') דירוג A1 באופק שלילי לאג"ח שמתכננת להנפיק חברת דסק"ש, בהיקף של עד 500 מיליון שקל - על בסיס הרחבת סדרות אג"ח ח' ו-ט', אשר תמשנה לפירעון חובותיה.

ממידרוג נמסר כי דירוג החברה "נתמך בתיק אחזקות מגוון מבחינה עסקית ונפרס על פני ענפי כלכלה דפנסיביים ברובם". יחד עם זאת, מעריכים במידרוג כי בשנת 2011 "חלה שחיקה במיצוב העסקי והפיננסי של האחזקות סלקום ושופרסל, על רקע הרעה בסביבה העסקית".

עוד במידרוג מציבים אופק השלילי לדירוג אג"ח דסק"ש, "המשקף את המגמות השליליות בתוצאות החברות המוחזקות ואת רמת המינוף הגבוהה", דברי החברה. במידרוג מזהירים כי במידה ולא יחול שיפור בביצועים של החברות המוחזקות על ידי דסק"ש, ייתכן ויורידו אותו ברמה נוספת.

"בבחינת הדירוג תעקוב מידרוג אחר השקעות מהותיות נוספות שתבצע החברה במעריב", נכתב בהודעת מידרוג, וציינו כי "מהלכים משמעותיים של ארגון מחדש, שיובילו לקיטון המינוף ושיפור הנזילות, גם ברמת דסק"ש, עשויים להוביל לבחינת ייצוב הדירוג".