פצצת רייטינג: 41.8% צפייה ל"THE VOICE" אמש

מדובר בעלייה מהשבוע שעבר, אז רשמה תוכנית הכישרונות של רשת 40.6% צפייה

נדמה כי זה עידן הטיטנים בטלוויזיה בישראל, אולם מדובר למעשה בהמחשה של מציאות שבה יש רק ערוץ פעיל אחד במדינה. ערוץ 2, על זכייניותיו, פועל כרגע ללא כל תחרות הולמת, והוא התגלמות הברודקאסט הישראלי כולו, שנחשב לאחד החזקים בעולם.

גם ניסיונות ניגוח מכיוון הטלוויזיה הרב-ערוצית לא מצליחים לשבור את הפלטפורמה העצומה שהיא אפיק 22 על הממיר. כך, התרחשויות בערוץ 20 או בערוץ 24 לא משפיעות על "The Voice" של רשת, ובאותה מידה התרחשויות ב-MTV ובהוט קומדי סנטרל לא ממש נוגעות ל"האח הגדול" או לתוכניות אחרות של קשת. הכול משום שערוץ 10 הצטרף אל ערוץ 1 והוציא את עצמו לעת עתה מהמאבק.

בראש טבלת הרייטינג השבועית נמצאים 8 משדרים שחצו את 29% הצפייה ו-3 שחלפו על פני 40%. קשת ניצבת בפסגה עם נתון צפייה של 44.7% לאחת מתוכניות "האח הגדול", ואולם רשת נוכחת יותר בעשירייה הראשונה עם 5 תוכניות ובהן סדרת המשטרה "המיוחדת", שהושקה השבוע בהצלחה עם נתון של 25.1% צפייה.

התוכנית "The Voice" ממשיכה לשמר את מעמדה כמעצמת הרייטינג של זכיינית ערוץ 2 רשת עם 41.8% צפייה אמש (מוצ"ש) ו-1.2 מיליון צופים. מדובר בעלייה מהשבוע שעבר, אז זכתה התוכנית ל-40.6% צפייה.

"מצב האומה" ממשיכה בעונה המוצלחת מאז עלייתה ומוכיחה כי אמונה בתוכנית סאטירה טובה משתלמת, גם אם היא פותחת בנתונים חלשים. התוכנית, בהובלתו של ליאור שליין, מגיעה ל-29.6% צפייה השבוע.

עוד בתחום הסאטירה, "ארץ נהדרת" של קשת חזרה בקול תרועה לעונה התשיעית, עם הנתון הגבוה בתולדות התוכנית - 38.5% ו-1.1 מיליון צופים. דקת השיא הגיעה ל-43.2% צפייה.

התוכנית שודרה בתום פריצה מבית "האח הגדול", שזכתה ל-34.2% צפייה. המשדר (יום שני) נמשך רק רבע שעה, כי אילו היה עובר את 20 הדקות, היה צריך לשכללו יחד עם שתי תוכניות "האח הגדול" האחרות - מה שהיה מוריד את ממוצע הרייטינג שלהן.

רייטינג שבועי 28 ינואר
 רייטינג שבועי 28 ינואר