הפרסום (הדיגיטלי) בסופרבול לא עובד

בעוד כל הספוטים הטלוויזיוניים כבר נחטפו עבור סכומי עתק, שידור אירוע השיא של הפוטבול האמריקני בפלטפורמות הסלולר והטאבלטים לא מצליח למכור

רשת NBC, שתשדר בטלוויזיה בארה"ב בשבוע הבא את הסופרבול, מכרה כבר בתחילת ינואר את כל הספוטים הפרסומיים שלה למשחק הגמר של ליגת ה-NFL, שבו ייפגשו ניו יורק ג'איינטס וניו אינגלנד פטריוטס. כרגיל, ספוטים של 30 שניות נמכרו במחירי עתק, הפעם במחיר ממוצע של 3.5 מיליון דולר לספוט.

אבל בכל הקשור לזירה הדיגיטלית, המפרסמים עדיין לא משוכנעים שאירוע השיא של ליגת הפוטבול האמריקנית, שנצפה אשתקד על-ידי 111 מיליון אמריקנים בטלוויזיה, יכול לתת להם תמורה לכסף.

הסופרבול הקרוב יהיה הראשון בהיסטוריה שישודר גם בפלטפורמות הסלולר והטאבלטים השונות. רק ש-NBC מתקשה להרוויח כסף על פרסום מהשידור הזה: על-פי אתר Paidcontent.org, עדיין נותרו חבילות פרסום רבות על המדף.

המפרסמים לא בטוחים ביכולת של המשדר להשיג צפייה של יותר מ-200 או 300 אלף משתמשים שונים בארה"ב, נתון הזהה לזה שמשיגים שידורי העונה הרגילה הדיגיטליים של ה-NFL.

מחירי חבילות הפרסום בפלטפורמות הדיגיטליות נעים בין 300 אלף דולר ל-600 אלף דולר, כשהחברה הבולטת ביותר שהחליטה לפרסם בהן היא ג'נרל מוטורס.