משרד גולדפרב-זליגמן מקדם 13 עורכי דין למעמד של שותפים

יו"ר הפירמה, עו"ד אלי זהר: "קידום לשותפות בפעם הראשונה במשרד הממוזג מבטא את העוצמה המקצועית הרבה שלנו"

בחודש מאי אשתקד עבר שוק עריכת הדין טלטלה, כששני משרדים מובילים וגדולים בישראל - גולדפרב-לוי-ערן-מאירי-צפריר ומ. זליגמן - התמזגו למשרד אחד, המונה 215 עורכי דין.

היו מי שכינו את המיזוג כ"מפץ הגדול של שוק עריכת הדין". זאת, לאחר שהמיזוג שינה את פריסת הכוחות בשוק, ויצר את משרד עורכי הדין הגדול ביותר בישראל, וכך הדיח גולדפרב-זליגמן מהמקום הראשון את משרד הרצוג, פוקס, נאמן.

החודש, לראשונה מאז המיזוג, קידם משרד גולדפרב-זליגמן 13 עורכי דין - ש-12 מהם צמחו במשרדי גולדפרב וזליגמן - למעמד שותפים. השותפים החדשים התמחו בכל תחומי הפעילות של המשרד הממוזג.

לדברי עו"ד אלי זהר, יו"ר הפירמה, השותפים החדשים הוכיחו מצוינות בעשייה המשפטית, עם הישגים משמעותיים רבים. "קידום לשותפות בפעם הראשונה במשרד הממוזג הוא אירוע משמח ומבטא את העוצמה המקצועית הרבה של המשרד".

עו"ד יודי לוי, השותף-המנהל בגולדפרב-זליגמן, אומר כי הגודל אינו מהווה יעד של הפירמה, והוא תולדה טבעית של היקפי הפעילות המקצועית שלה בשירות הלקוחות. "תפיסת האיכות והמקצועיות שלנו היא המניעה אותנו בפעילותנו. חשוב לנו לטפח את עורכי הדין הטובים בפירמה, ובמקביל לגייס אנשים איכותיים. בכוונתנו להמשיך להימצא בצמתים משפטיים ועסקיים משמעותיים, בישראל ומחוצה לה; זאת, באמצעות כל עורכי הדין והשותפים בפירמה, ובכללם 13 השותפים החדשים".

- האם מטרת המיזוג לא הייתה למצב אתכם כמשרד עורכי הדין הגדול בארץ? ואיך נראה המיזוג בפרספקטיבה של 9 חודשים?

לוי: "מטרת המיזוג אינה הגודל, אלא האיכות וגיוון היכולות המקצועיות תחת קורת-גג אחת. המיזוג שואב את כוחו מההון האנושי האיכותי המרכיב את הפירמה. מאז שהחל לפעול המשרד הממוזג למדנו כי 'השלם גדול מסך חלקיו', בין היתר, לאור העובדה כי פעילות המשרד ממשיכה לצמוח בכל התחומים הקיימים ובתחומים חדשים. קידום עורכי דין מצטיינים שגדלו בקרבנו, וגיוס עורכי דין מצטיינים מבחוץ, הם סממן לכך. אנחנו מחזקים ומגבשים את דור ההמשך המקצועי והאנושי של המשרד, ומבטיחים המשכיות בשירות המקצועי האיכותי".

- מהם הנושאים המרכזיים שבהם עסקה הפירמה השנה?

"משרדנו הוביל שורה של עסקאות בינלאומיות, ובראשן עסקת מכתשים-אגן-כימצ'יינה, אשר הוכתרה ב-2011 כאחת העסקאות המובילות בעולם. במקביל, אנו ממשיכים לבסס את היקפי הפעילות ב-3 תחומי הליבה שלנו: חברות ושוקי הון בארץ ובעולם, ליטיגציה לסוגיה, ונדל"ן; אנו עוסקים גם בתחומי פרקטיקה נוספים, בהם מסים, אנרגיה ותשתיות, תכנון ובנייה, מימון ובנקאות, ביטוח, תקשורת, ועוד. אנו קשובים לשינויים ולהתפתחויות בכלכלה המקומית והבינלאומית, ומתאימים את פעילותנו באופן מושכל, כדי להמשיך ולהעניק את השירות האיכותי והמגוון ללקוחותינו".

- כיצד "מסתדרת" ההתרחבות עם המיתון בפעילות הכלכלית במשק? איך קורה שמשרדי עורכי דין ממשיכים להתרחב בעוד הפעילות במשק מתכווצת?

"המשק הישראלי הוא משק חי ורוחש, ועל כך יעידו היקפי העסקאות הגדולות והרבות המאפיינים אותו. אני מאמין שנהיה עדים גם השנה למגמה זו, והביקוש לעורכי דין מצטיינים ומקצועיים אף יגבר. המשרד שלנו מגיב לביקושים בשוק בתחומי הפעילות השונים שלו, ומתאים את יכולותיו והיקפי פעילותו לביקושים אלה. במקביל, ממשיך המשרד לבסס את תוצרי המיזוג, ולפתח סינרגיות בין שני המשרדים שהתמזגו. אנו עושים זאת תוך קידום ההון האנושי המקצועי שצמח בפירמה".

- מהי התייחסותכם למחאה החברתית, וכיצד היא "מסתדרת" עם המשך התרחבות המשרדים הגדולים?

"המחאה החברתית ביטאה תחושות אותנטיות של הציבור, ואנו מייחסים להן חשיבות רבה. עם זאת, חשוב להמשיך לעודד את הפעילות העסקית, אשר מניעה את גלגלי המשק. המשרד ממוקד בהמשך ביסוסו וייצובו המקצועי, תוך התאמה לביקושים המשתנים בשוק. כמי שמאמינים בשוק חופשי, התרחבות הפעילויות המשקיות משרתת את הכלכלה ואת הציבור כולו".

המשודרגים

השותפים החדשים במשרד הם:

* עו"ד רוית ארבל (38), ממחלקת רגולציה ותחרות. ארבל עוסקת בייצוג חברות בנושאי הגבלים עסקיים, ובנוסף מייצגת חברות בתובענות ייצוגיות ובהליכים פליליים בעבירות מתחום ההגבלים העסקיים.

* עו"ד-ד"ר יעל ארידור-בר אילן (38), ממחלקת ליטיגציה מסחרית. לארידור-בר אילן תואר שלישי במשפטים מאוניברסיטת הרווארד. היא מומחית לליטיגציה מסחרית תאגידית ולבוררויות. בעלת ניסיון עשיר בליטיגציה מורכבת בין בעלי מניות, יוזמות משותפות והסכמי השקעות. נוסף על עבודתה במשרד היא מרצה באוניברסיטת בתל-אביב ופרסמה מאמרים בכתבי עת נחשבים.

* עו"ד דני דילברי (35), ממחלקת החברות וניירות ערך בינלאומיים. דילברי עוסק בייצוג של מגוון לקוחות וחברות ציבוריות ופרטיות מובילות בעסקאות בינלאומיות, לרבות במזרח הרחוק.

* עו"ד טל חלדי (36), ממחלקת חברות ושוק הון. מלווה הנפקות פרטיות וציבוריות.

* עו"ד אסף לוין (36), ממחלקת הליטיגציה המסחרית. עוסק בסכסוכים מסחריים ומשמש גם כסגן יו"ר ועדת תובענות ייצוגיות בלשכת עורכי הדין.

* עו"ד תומר מגיד (37), ממחלקת חברות מימון, בנקאות וביטוח. מתמחה בדיני מכרזים.

* עו"ד אבי נתנאל (42), ממחלקת הנדל"ן. אחראי על מחלקת רישום והסדר מקרקעין במשרד, ובנוסף מייצג חברות גדולות במשק בעסקאות מקרקעין שונות ומורכבות.

* עו"ד עינת עובדיה-רוטמן (34), ממחלקת תכנון ובנייה. מייעצת לחברות פרטיות וממשלתיות, במגוון נושאים הנוגעים לתכנון ובנייה ולתחום המיסוי העירוני.

* עו"ד לימור עטר-רוזנבוך (39), ממחלקת חברות וניירות ערך. מטפלת בהנפקות ראשוניות ומשניות בבורסה בישראל, גיוסי חוב וכן בהצעות רכש ובמיזוגים.

* עו"ד יצחק קובוס (41), ממחלקת הנדל"ן. מלווה לקוחות פרטיים ותאגידים מהבולטים בענף.

* עו"ד נועה רוזנברג-סגלוביץ' (35), ממחלקת חברות וניירות ערך בינלאומיים, העוסקת בייצוג חברות בינלאומיות וישראליות במגוון רחב של עסקאות מסחריות.

* עו"ד אורן רייף (35), ממחלקת חברות, מימון, בנקאות וביטוח. מתמחה בתאגידים, מיזוגים ורכישות, עסקאות השקעה ובמיזמים משותפים.

* עו"ד גיא שלו (34), ממחלקת הנדל"ן. מתמחה בליווי פרויקטים חוזיים עם קבלנים ומתכנני פרויקטים, עוסק במימון נדל"ן ומלווה עסקאות נדל"ן גדולות ומרכזיות (כגון הקמת פרויקט גינדי תל-אביב).

נוסף על מינוי השותפים החדשים, מונה השותף, עו"ד אריאל רוזנברג (44), לראש תחום בנקאות ומימון של המשרד. זאת, לאחר שפעילות הבנקאות והמימון במשרד הורחבה מאוד, גם בעקבות המיזוג.

בקרוב עתידה להצטרף למשרד עו"ד נגה רובינשטיין, מי שכיהנה בשנים האחרונות במגוון תפקידי מפתח במשרדי המשפטים והתקשורת. היא תעמוד בראש מחלקת רגולציה ותחרות של גולדפרב-זליגמן.