בקשה לייצוגית ב-287 מיליון שקל נגד הוט בגין הטעיית צרכנים

התובעים: הוט מטעה את המנויים, מעלה מחירים מבלי להודיע ומבלי לקבל הסכמה, גובה דמי מנוי בגין תקופות של תקלה ואי-מתן שירות ולא שולחת חשבוניות מס

בקשה לתביעה ייצוגית ב-286.6 מיליון שקל הוגשה נגד חברת הכבלים הוט וחברות-בנות שלה לבית המשפט המחוזי בתל-אביב.

התובעים טוענים בבקשה כי החברה מטעה את המנויים, מעלה את מחירי השירותים מבלי להודיע ומבלי לקבל הסכמה, גובה דמי מנוי בגין תקופות של תקלה ואי-מתן שירות ולא שולחת ללקוחות חשבוניות מס.

הבקשה לאישור תביעה ייצוגית הוגשה לבית המשפט על-ידי שני לקוחות הוט, והטענות הופנו גם נגד החברות-הבנות - הוט טלקום ש.מ. והוט טלקום בע"מ.

התובעים מבקשים מבית המשפט לאשר התובענה כייצוגית, לתת סעדים הצהרתיים ואופרטיביים נגד הוט והחברות-הבנות שלה בנושאי הבקשה, ולחייב אותן לשלם לחברי הקבוצה את סכום התביעה.

מהוט נמסר כי החברה לומדת את פרטי הבקשה.