המלצות חמות: מניות שוות קנייה לפני שבוע הדוחות הקרוב

עונת הדוחות בארצות הברית נכנסת לשבוע הרביעי ויש לנו כמה מניות שכדאי לשים לב אליהן ■ בואו לגלות איזה מניה כדאי להשקיע בה למרות שהחברה תציג הפסד

עונת הדוחות בארצות הברית סיפקה עד כמה כמה תוצאות מעניינות עם חברות כמו אפל שהפתיעה את האנליסטים הכי אופטימים והציגה רווחי שיא ברבעון הרביעי של 2011, מנגד היו לנו חברות כמו אמזון וגוגל שאיכזבו עם הדוחות שלהם. היום נביא לכם מניות של חברות שעתידות לפרסם את הדוחות שלהן בשבוע הקרוב ושצפויות לעלות בעקבות פרסום הדוחות.

נתחיל עם חברת כרטיסי האשראי הבינלאומית ויזה (סימול: V). החברה צפויה לפרסם את הדוחות שלה לרבעון הרביעי של 2011 ביום רביעי הקרוב ועל פי התחזיות היא צפויה להציג רווח של 1.45 דולר למניה. בשלושת השנים האחרונות הציגה החברה תוצאות הרבה יותר טובות מהתחזיות, והמניה רשמה עליות נאות לאחר פרסום הדוחות הרבעוניים.

אם אתם בעינייני אופנה כדאי לכם לשים לב למניית ראלף לורן (סימול: RL). בית האופנה צפוי גם הוא לפרסם את דוחותיו ביום רביעי, ועל פי הערכות האנליסטים הדוחות יציגו רווח של 1.67 דולר למניה. החברה נמצאת בתנופת התרחבות גדולה ברחבי העולם, ותוצאות הרבעון השלישי שלה הצביעו על רווח של 2.46 דולר למניה, 0.26 דולר יותר מהתחזיות של האנליסטים. למרות התואצות הללו המניה לא זינקה בעקבות החששות שהתגברו בחודשים האחרונים מהמשבר באירופה שהורידו את השווי של רוב המניות בעולם. אבל כעת, לאחר שהחששות התפוגגו במעט ניתן לצפות לעלייה משמעותית במניה לאחר פרסום הדוחות.

המניה השלישית שנציג היום הינה של חברת Sirius XM (סימול: SIRI). מדובר על חברה שמספקת שידורי רדיו לוויני תמורת דמי מנויי. החברה תפרסם את דוחותיה ביום חמישי הקרוב ועל פי התחזיות היא צפויה להמשיך במגמת השיפור במאזנים שלה, וכמו במקרה של ראלף לורן, המניה לא הצליחה להתרומם בעקבות התוצאות שהציגה במהלך שני הרבעונים האחרונים בגלל החששות מהמשבר באירופה, אבל כעת הצפי הוא שעם פרסום התוצאות המנייה תזנק לרמתה הגבוהה ביותר מזה כשנה.

החברה האחרונה להיום הינה חברת התקשורת הסלולרית Sprint Nextel (סימול: S). למרות שעל פי התחזיות החברה צפויה להציג הפסד של 0.37 דולר למניה, וזאת בעיקר בגלל העלויות הגבוהות של שיווק האייפון, האנליסטים מעריכים שמספר נתונים בדוחות שלה עשויים להוביל לעלייה במחיר המנייה. נתונים כמו מספר הלקוחות החדשים, העלייה בהכנסות והגברת היעילות של החברה ישכיחו את ההפסד ויגרמו לעלייה.