מדיטייט של קסניה קיבלה אישור CE לשיווק מוצר באירופה

מדיטייט הינה החברה החמישית בפורטפוליו של החברה אשר מקבלת אישור CE

קרן ההון סיכון קסניה הודיעה הבוקר כי חברת הפורטפוליו מדיטייט (מוחזקת ב-29% בדילול מלא) העוסקת בפיתוח מכשיר רפואי חדשני לטיפול זעיר פולשני בפרוסטטה מוגדלת, קיבלה מהרשויות הרגולטוריות באירופה את אישור ה-CE לשיווק המוצר שלה לשוק האירופאי. מדיטייט הינה החברה החמישית בפורטפוליו של החברה אשר מקבלת אישור CE.

לדברי ענת סגל, מנכ"לית קסניה: "אנו שמחים על קבלת האישור לשיווק באירופה המהווה אבן דרך חשובה במדיטייט וצעד משמעותי למסחור המוצר. הפורטפוליו שלנו בתחום המכשור הרפואי הולך ומבשיל עם חמש חברות בעלות אישורי מכירה באירופה ו/או בארצות הברית". עוד הוסיפה ענת סגל: "שנת 2012 מסתמנת כשנה בה חברות רבות שלנו מציגות התקדמות עסקית תוך יצירת ערך לבעלי המניות".

כאמור מדיטייט מצטרפת לשורת חברות מכשור רפואי של קסניה אשר להן אישור לשיווק מוצריהן באירופה. בין החברות ניתן למנות את קסנולייט, שפיתחה מערכת אורתרוסקופית (Urethroscopy) חדשנית שנועדה למניעת מעבר רסיסי אבנים במערכת השתן.

כמו כן, חברת אורתוספייס, העושה שימוש בטכנולוגיית בלון מתכלה המיועד לטיפול בחולים הסובלים מכאבים בכתף כתוצאה מקרע בגידי השרוולית המסובבת - Rotator Cuff Syndrome. קדמה לה חברת ביופרוטקט אשר גם היא עושה שימוש בטכנולוגיית הבלון המתכלה להפרדת רקמות בטיפול בהקרנות לסרטן הערמונית.

חברה נוספת בפורטפוליו של קסניה שקיבלה אישור CE היא חברת ניטסטיץ' שפיתחה מכשיר רפואי המבצע תפירה פנימית אוטומטית בפרוצדורות לפרסקופיות בשם NeatClose. ברשותה של ניטסטיץ' גם אישור שיווק מטעם ה-FDA והיא נמצאת בשלב המכירות בארה"ב.