מרדף אחר בני מיעוטים שהתעמתו עם מאבטחי הנשיא

המאבטחים שאיתם התעמתו החשודים נאלצו להזעיק למקום את כוחות המשטרה, והם עצרו שניים מבין החשודים באירוע שנסיבותיו עדיין אינן ברורות ■ מעונו הזמני של הנשיא ממוקם בכפר דוד בירושלים, לאחר שמשכן הקבע נפגע ממי גשמים

כוחות המשטרה דולקים אחר חשוד שהתעמת עם שומריו של פרס במעונו הזמני שבשכונת כפר דוד בבירה. הוא עבר למקום בסוף דצמבר, אחרי שמעונו הקבוע הוצף במי גשם רבים שחדרו אליו. נסיבות האירוע עדיין אינן ברורות.

שלושה בני מיעוטים התעמתו הערב עם מאבטחיו של נשיא המדינה, שמעון פרס, במעונו הזמני במתחם כפר דוד (ממילא) שבירושלים. השומרים נאלצו להזעיק למקום את כוחות המשטרה, והם עצרו את שניים מבין החשודים באירוע שנסיבותיו עדיין אינן ברורות. אחד החשודים נמלט ובשעה זו נערך אחריו מרדף.

פרס מתגורר במשכן הזמני מאז דצמבר האחרון, אז גרמו הגשמים העזים שירדו בירושלים להצפת הדירה שבה התגורר. המים חדרו למבנה וגרמו נזק לריהוט במקום, ואילצו את הנשיא לעבור להתגורר בדירה שכורה.

מדובר היה בפעם השנייה בחורף הנוכחי שבה חרדו מי גשמים למשכן הנשיא, אולם הפעם האחרונה הפכה לההצפה של ממש. עובדי בית הנשיא גרפו את המים שהתאספו במרכז הדירה, כתוצאה מכ-90 מ"מ של גשם שירדו ביממה אחת בבירה.