רדיו קול חי דיווח בטעות על מותו של הרב יוסף שלום אלישיב

מספר דקות לאחר ההודעה עלה מחדש הקריין ואמר: "אני מבקש לתקן את הטעות"

רדיו קול חי דיווח בטעות על מותו של בכיר המנהיגים בעולם החרדי, הרב יוסף שלום אלישיב, וזאת למרות שהרב עדיין לא נפטר. מספר דקות לאחר ההודעה, עלה מחדש הקריין ובקול מהוסס הודיע כי הוא "מבקש לתקן את הטעות...".

אמש (ג') נודע כי חלה הידרדרות במצבו של הרב אלישיב בן ה-101, הסובל מאי-ספיקת לב ומורדם במחלקה לטיפול נמרץ בבית-החולים שערי צדק. בני משפחתו ומקורבים הוזעקו אתמול למיטתו.

במהלך שידור ברדיו קול חי, הודיע לפתע קריין בתחנה על פטירתו של הרב, ואולם מספר דקות לאחר מכן, בעודו מחכה לדיווח של כתב התחנה מתוך בית-החולים, עלה מחדש הקריין ואמר כי מדובר בשמועה, וכי אלה הם "רגעים קשים".

להלן נוסח ההודעה הראשונה של קריין התחנה: "הגיעה ההודעה ממנה חששנו... ניצחו אֶראֶלים את המצוּקים. בשעה זו הגיעה הבשורה המרה על פטירתו של מר"ן פוסק הדור הגאון, רבי יוסף שלום אלישיב. אנו ממתינים לכתבנו שיגיע לבית-החולים. עוד רגע נתחבר אליו. כזכור, אתמול פונה הרב אליישיב בערב. היה ברור מהרגע הראשון שהפעם הזו היה הרבה יותר חמור מהפעמים הקודמות. אנחנו כבר נעבור לכתבנו בבית-החולים שערי צדק, משם התקבלה ההודעה".

להלן הודעת התיקון ששודרה כאמור לאחר מספר דקות:

"אני מבקש לתקן את ההודעה שאמרנו... השמועות שרצות.... בשעה זו עדיין מתפללים במקום שמה בתקווה שהבשורה לא תגיע. אלה רגעים קשים שכולנו מקווים שייגמרו בצורה הטובה ביותר..."