האתר של ראש מטה הסייבר הלאומי נפרץ ע"י האקרים

אתר האינטרנט של סדנת ת"א למדע, טכנולוגיה וביטחון, שבראשה עומד פרופ' יצחק בן ישראל, נפרץ אמש ע"י האקרים ערביים, ועד עכשיו לא חזר לפעילות מלאה

אתר האינטרנט של סדנת ת"א למדע, טכנולוגיה וביטחון, שבראשה עומד פרופ' יצחק בן ישראל, העומד בראש הוועדה להקמת מטה הסייבר הלאומי, נפרץ אמש על-ידי האקרים ערביים. עד לרגעים אלה האתר לא חזר לפעילות רגילה, ומופיעה בו הודעת מערכת.

הפריצה עצמה יצרה מצב אירוני, שכן מטה הסייבר אמור להילחם בהתקפות של האקרים. יתרה מזאת, פרופ' בן ישראל השתתף אמש בכנס של איגוד תעשיות האלקטרוניקה והתוכנה ונאם שם על נושא הסייבר וההאקרים.

על פעולת הפריצה לקחה אחריות קבוצת Emperor Security ולאתר הועלו תמונות של שריפת דגלי ישראל וארה"ב וקריאות נגד ישראל בשפות שונות.

על אף שעברה כבר חצי יממה מאז הפריצה, האתר, היושב דרך הדומיין של אוניברסיטת תל אביב, עדיין לא שוקם. הסדנה היא סדרה מתמשכת של כנסים וימי עיון בנושאי מדע, טכנולוגיה וביטחון.

פרופ' יצחק בן ישראל מסר בתגובה כי "כמו במתקפות ההאקרים הקודמות שחזינו בהן בשבועות האחרונים, גם במקרה הזה מדובר בתקיפה שמטרתה הטרדה בלבד, שכן הפגיעה הממשית בפעילותה של סדנת יובל נאמן למדע, טכנולוגיה וביטחון היא זניחה. כמובן שזה מדרבן אותנו להמשיך במחקר שאנחנו מובילים במטרה להעלות את חשיבות נושא הסייבר על סדר היום הציבורי".