טאואר תספק שבבים לטלפונים ניידים עבור נוג'ירה

"השבב החדש הינו בעל חשיבות עסקית ואסטרטגית רבה, ולכן בחירת השותפה המתאימה ביותר לייצור השבבים שלנו הייתה משמעותית במיוחד עבורנו"

טאואר וחברת Nujira, הפועלת בטכנולוגיית ה-Envelope Tracking, הודיעו היום כי Nujira בחרה בטאואר כיצרנית השבבים המועדפת לייצור שבבי Envelope Tracking (ET) עבור טלפונים ניידים.

השבב החדש מציין את המעבר של Nujira למודל fabless (מעבר לחברה ללא מתקן ייצור) על מנת לתת מענה לביקוש הגדול בשוק הטלפונים החכמים ויישומים ניידים. "השבב החדש הינו בעל חשיבות עסקית ואסטרטגית רבה, ולכן בחירת השותפה המתאימה ביותר לייצור השבבים שלנו הייתה משמעותית במיוחד עבורנו", אמר טים היינס, מנכ"ל Nujira. "תהליכי הייצור המתקדמים של טאואר-ג'אז מספקים לנו את השילוב האידיאלי של טכנולוגייתPower Management מתקדמת וביצועים אנלוגיים מעולים שיאפשרו לנו לענות על הדרישות המאתגרות בתכנון וייצור שבב ה-ET".

פטריק מקנאמי, סמנכ"ל Nujira הוסיף: "כיצרנית השבבים בטכנולוגיות אנלוגיות ייחודיות המובילה בעולם, טאואר-ג'אז מציעה לנו מומחיות תכנון, יכולת ייצור והבטחת האספקה הדרושה לנו על מנת לעמוד בביקוש הגדול של שוק הטלפונים החכמים".

שבב ה-NCT-L1100 של Nujira מיוצר בטאואר-ג'אז בפלטפורמת ה-0.18 מיקרון.

ד"ר מרקו רקאנלי, סמנכ"ל בכיר ומנהל חטיבת RF/HPA בטאואר-ג'אז, אמר כי "יכולת הייצור בשלוש יבשות, מאפשרת לנו להציע שילוב ייחודי של תהליכים מיוחדים וכושר ייצור, המאפשר לחברות fabless מובילות, דוגמת Nujira, לבחור בנו כספקית הסיליקון המובילה שלה".