אחרי 15 שנה: סמנכ"ל התוכן של וואלה, יהורם דילמאני, עוזב

במקום דילמאני לא ימונה מחליף, וסמכויותיו יתחלקו בין גדי להב, העורך הראשי של וואלה, ובין עידו אשד, סמנכ"ל המוצרים של החברה

סמנכ"ל התוכן של אתר וואלה, יהורם דילמאני, עוזב לאחר 15 שנים בחברה. דילמאני הודיע להנהלת החברה על רצונו לסיים את התפקי,ד ובעוד כחודשיים הוא יפנה את מקומו.

דילמאני, 40, החל לעבוד בוואלה ב-1997 וכיהן במגוון תפקידים במערך התוכן של החברה, כשב-2004 מונה לתפקיד סמנכ"ל התוכן.

במהלך שנותיו בוואלה היה דילמאני שותף להקמה ולעריכה של מגזין התוכן "וואלה היום", הקים וערך את וואלה ספורט ושימש כסגן עורך ראשי. כמו כן, פיתח את מערך התוכן של וואלה, הקים וניהל ערוצי תוכן רבים, בהם אתר הווידיאו המשותף של חברת yes ושירות ה-VOD של וואלה.

במקום דילמאני לא ימונה מחליף, וסמכויותיו יתחלקו בין גדי להב, העורך הראשי של וואלה, שיקבל אחריות מלאה לכל ערוצי התוכן; בעוד ערוצי הבידור של וואלה, כמו VOD, מוזיקה ומשחקים יועברו לאחריותיו של סמנכ"ל המוצרים של החברה, עידו אשד.

יש לציין כי בשנה וחצי האחרונות עזבו את מערך התוכן של וואלה 3 בכירים ותיקים: ביוני 2010 הודיע אבי משולם, העורך הראשי דאז, על עזיבתו את החברה לאחר 10 שנים; בפברואר 2011 פרש אודי הירש, המשנה לעורך הראשי, את החברה לאחר 6 שנים; וכעת דילמאני עוזב לאחר 15 שנים בחברה.

דילמאני מסר בתגובה כי "אחרי 15 שנה בבית החם והאוהב של וואלה, החלטתי שהגיע הזמן לעזוב ולמצוא הרים חדשים לטפס עליהם. אני משאיר אחריי מערך תוכן אדיר, עם אנשים מצוינים וצוות ניהולי מקצועי מהשורה הראשונה, שללא ספק יעמוד בפני כל האתגרים העומדים בפניו".

מנכ"ל וואלה, אילן ישועה, הוסיף כי "יהורם היה חבר רב-ערך בשולחן ההנהלה של וואלה. הוא משלב הבנה עיתונאית עמוקה עם הבנה רחבה של המדיה הדיגיטלית ויכולות ניהול מצוינות. בשם ההנהלה וכל עובדי וואלה אני מודה לו על מסירותו ושירותו היוצא מהכלל עבור החברה ומאחל לו הצלחה מלאה בהמשך הדרך".