ח"כ תירוש: לא אמשיך לשתף פעולה עם לוביסטים בכנסת

ח"כ רונית תירוש: "שיטות עבודתכם מעידות על אסטרטגיית פעולה מושרשת ו'מקצועית', שמעידה על יחס ציני ומזלזל כלפי חברי הכנסת, אותם אתם מעוניינים להפעיל כחומר ביד היוצר"

הכתבה ששודרה ב"עובדה" על פעילות הלוביסטים בכנסת עדיין מעוררת סערה: יממה לאחר מכתב ההתנצלות ששלחו הלוביסטים ובו התנצלו על כי "חלק מעובדי החברה מעדו בלשונם והתבטאו בצורה שאינה הולמת את ערכי החברה..." החליטה ח"כ רונית תירוש, שהוצגה באופן בעייתי בכתבה, להשיב אש:

"ההתבטאויות כפי שהוצגו בכתבה יוצרות תחושה קשה שהדברים נעשו מצידכם בצורה לא 'כשרה'", כותבת תירוש במכתב תגובה. "שיטות עבודתכם כפי שבאו לידי ביטוי בכתבה, מעידות על אסטרטגיית פעולה מושרשת ו'מקצועית', אותה יש לשרש מקרבכם. דרך פעולה זו מעידה על יחס ציני ומזלזל כלפי חברי הכנסת, אותם אתם מעוניינים להפעיל כחומר ביד היוצר".

תירוש מסבירה כי העובדה שהוצגה בכתבה כמי ש"נבחרה" להגיש את הצעת החוק בגלל התנדבותה של בתה בקמפיין להעלאת המודעות לוירוס הפפילומה שגורם לסרטן צוואר הרחם, "הינה צינית ואינה מלמדת טובות על דרכי פעולתה של חברת 'גלעד - יחסי ממשל ולובינג'. ההודאה בכך כי קיימת השפעה של החברה על גורמים במשרדי הממשלה ובכנסת (המ.מ.מ), גורמת לי לסלידה ולחוסר מוטיבציה להמשך שיתוף פעולה עתידי עמכם", היא מוסיפה.

תירוש כותבת כי כל כוונתה היתה לקדם נושא מתוך כוונות טהורות ומתוך דאגה לבריאותן של נשים בישראל, ובמקום זה היא מצאה עצמה "חלק ממניפולציה שלא ידעתי שהיא מופעלת על ידכם עד לשידור התוכנית. הדבר מהווה פגיעה בשמי הטוב במובן העמוק והמובהק ביותר של העניין, ובכוונתי להתייחס לדברים בצורה הזאת על כל המשתמע מכך", דברי תירוש.