אל-על: ייקור כרטיסי הטיסה במחלקת תיירים תוך שבוע

אל-על: "בשל ההשפעות הגיאו-פוליטיות שגרמו לעלייה במחיר הנפט הגולמי, אנו נאלצים לעדכן ולהעלות את מחירי כרטיסי הטיסה החל מ-20 בפברואר" ■ העלאות המחירים - תוספת של 13 דולר ליעדים קצרים ובינוניים, 10 דולר ליעדים ארוכים

העלייה במחיר הנפט בעולם גובים מחיר גם מחברת התעופה הישראלית אל-על. בהודעה שהוציא היום (ב') דובר החברה נכתב כי "בשל ההשפעות הגיאו-פוליטיות שגרמו לעלייה במחיר הנפט הגולמי, נאלצת אל-על לעדכן ולהעלות את מחירי כרטיסי הטיסה החל מ-20 בפברואר". מנכ"ל אל-על הוא אליעזר שקדי.

אל-על מדגישה כי מי שירכוש ויכרטס כרטיסי טיסה עד ל-19 בפברואר יוכל ליהנות מהמחירים הקיימים.

על-פי המחירון שפרסמה החברה, תתווסף לכרטיס הטיסה במחלקת תיירים ליעדים קצרים ובינוניים תוספת של 13 דולר לכרטיס, וליעדים ארוכים - 10 דולר.

"ההתפתחויות הגיאופוליטיות האחרונות השפיעו על מחירי הדלק הסילוני שהגיעו למחירי שיא. מגמה זו מחייבת אותנו להתאים עצמנו למחירים החדשים, ולהעלות את מחירי כרטיסי הטיסה, כפי שעשו כל חברות התעופה. עם זאת, אנו פועלים נמרצות להמשיך להציע מגוון מחירים אטקרטיביים ללקוחותינו", הודיעה החברה.

יורם מוטעי, מנכ"ל קבוצת קשרי תעופה המתמחה בהפעלת טיסות, סידורי קרקע והזמנות בתי מלון, הגיב על העלאת המחירים ואמר כי "בניגוד לשנים קודמות, מחירי הטיסות לקראת חג הפסח לא צפויים לרדת. השנה קיבולת מושבי הטיסה נמוכה בהשוואה לשנה שעברה שכן חג הפסח חל מוקדם יותר וחלק ניכר מסדרות הטיסות לקיץ יתחיל רק באזור שבועות. לאור כך, אני צופה כי השנה ההיצע של חבילות טיולים של הרגע האחרון יקטנו בצורה משמעותית . השנה החברות הישראליות מתאימות את עצמן למצב השוק, מגלות התנהגות אחראית ומתאימות את ההיצעים לביקוש של הצרכן הישראלי".

"להערכתי, אל על לא תהיה הגורם היחיד המעלה את מחירי הטיסה בגלל התאמת עלויות הייצור והתפעול למחיר המכירה הנדרש. לאור כל זאת, אני מציע לציבור המטיילים הישראלי להקדים את רכישת כרטיסי הטיסה כל עוד הם מוצעים במחירים הנוכחיים".