בזק מגיבה להוט: מציעה אינטרנט 20 מגה ללא תשלום נוסף

בזק יצאה במבצע שמטרתו להפוך את מהירות ה-20 מגה לסטנדרט חדש, לתקופה של שנה ללא תשלום נוסף ■ המבצע בתוקף עד 5 במארס ואינו כולל התחייבות

לכאורה זה נראה כמהלך תגובה של בזק למבצע של הוט, אבל זה רק לכאורה. בזק יצאה אתמול במבצע שמטרתו להעלות את מהירויות הגלישה ללקוחותיה, ובמסגרתו היא מכפילה את המהירות ל-20 מגה לכל דורש לתקופה של שנה ללא תשלום נוסף.

כל לקוח, כולל לקוחות שגולשים במהירות של 1.5 מגה, יכולים לקפוץ למהירות של 20 מגה ללא תשלום נוסף. המבצע בתוקף עד 5 במארס ואינו כולל התחייבות. ההצטרפות למבצע מחייבת החלפת הראוטר בבית לתומך VDSL במודל חיוב זיכוי לשנתיים לפי 25 שקל לחודש.

רן גוראון, המשנה למנכ"ל בזק, מסר כי "לאחר שהשוק השתנה וכחצי מיליון צרכנים כבר גולשים היום במהירות של 10 מגה ומעלה, הגיע הזמן לעבור למהלך הבא ולקדם מהירויות גלישה גבוהות במיוחד. אני מאמין שהמהלך החדש יכניס גם את המהירויות היותר גבוהות אל תוך מעגל השדרוגים ההמוניים".

בתוך כך, קורא גוראון לכל ספקיות האינטרנט "ללכת בעקבות בזק ולהוזיל גם כן את מחירי הגלישה לקצבי הגלישה האולטרה מהירים".

בזק פרסמה נתונים לפיהם עולה כי כבר היום כחצי מיליון לקוחות גולשים בפועל במהירויות גלישה הגבוהות מ-10 מגה, זאת כ-3 שנים בלבד מאז החלה בזק את פריסת הרשת החדשה.

המשמעות היא כי כ-42% מלקוחות החברה כבר גולשים היום במהירות העומדת על 10 מגה ומעלה. עוד נמסר מבזק כי מעל 530 אלף לקוחות - כמחצית מלקוחות האינטרנט של החברה - שדרגו את מהירות הגלישה שלהם ב-2011 בלבד.

קצב החבילה הממוצעת בבזק עומד היום על כ-7 מגה ביט לשנייה, זאת לעומת 2.7 מגה ביט לשנייה בתחילת פריסת הרשת. הצפי הוא שעד סוף השנה קצב החבילה הממוצע יגיע ל-10 מגה.