ההכנסות מ"לעוף על המיליון" בחו"ל מממנות את ההפקה בארץ

ל"גלובס" נודע כי ערוץ 10 מצליח לממן את העונה הנוכחית של "לעוף על המיליון" בעקבות הצלחתה של הגירסה האמריקנית ("Who's still standing") ברשת NBC

לא רק קשת תולה תקוות בהתפתחות לחו"ל, לאור המגבלות בארץ. ל"גלובס" נודע כי ערוץ 10 מצליח לממן את העונה הנוכחית של "לעוף על המיליון" בעקבות הצלחתה של הגירסה האמריקנית ("Who's still standing") ברשת NBC.

מדובר באחת התוכניות היחידות המופקות בימים אלה בערוץ 10, הסובל מקשיי תזרים, וההפקה מתאפשרת רק בזכות ההכנסות מחו"ל. פרט לארה"ב, השעשועון נמכר על-ידי אבי ארמוזה גם למדינות נוספות ובהן ספרד והונגריה, שם משודרות גירסאות מקומיות של התוכנית.

"לעוף על המיליון", בפיתוח של ערוץ 10 (סמנכ"לית התוכן קרני זיו ומנהלת הפיתוח אילנית סימן-טוב) ויולי אוגוסט הפקות, נמכר לשידור לרשת NBC ב-2011. במסגרת זו נמכרו 10 פרקים, ובזמן שידורה בחודשים דצמבר-ינואר הייתה לתוכנית המצליחה ביותר בפריים-טיים של הרשת ואף משכה צופים בממוצע יותר מממוצע הצופים של הפריים-טיים של NBC בתקופת השידור המקבילה אשתקד. ממוצע הרייטינג שלה על פני החודשיים עמד על כ-6 מיליון צופים, כשהתוכנית השנייה "לרדת בגדול" עומדת על ממוצע של 5.9 מיליון צופים בתקופה זו.

על-פי ההערכה, ההכנסות של 10 מפרק אמריקני עומדות על 80 אלף דולר לפרק, ואילו פרק אחד של הגירסה הישראלית של השעשועון עולה כ-300 אלף שקל.