מארגני המשחקים האולימפיים ב-2016 בריו דה ז'ניירו, ברזיל, מעריכים כי האירוע יצליח לייצר מכירות של מוצרי מרצ'נדייז רשמיים של התחרויות בסך של 750 מיליון דולר.
כ-150 חברות ממספר סקטורים שונים במשק הברזילאי הביעו עניין להפוך ליצרניות של מוצרים רשמיים של האולימפיאדה. המטרה של המארגנים היא לבחור מתוך היצע זה כ-60 חברות, שיפתחו בסך הכל כ-12 אלף מוצרים שונים.
מתחילת 2014 ועד פתיחת האולימפיאדה בקיץ 2016, צפויות להיפתח בברזיל כ-150 חנויות רשמיות של המשחקים האולימפיים, רובן בנקודות מכירה הומות אדם כגון שדות תעופה, מרכזי קניות, בתי מלון, הכפר האולימפי, והמתקנים השונים שיארחו את התחרויות.
כ-80% מהחנויות צפויות להיפתח בריו דה ז'ניירו, היתר בערים חשובות אחרות ברחבי ברזיל. חנות גדולה אחת במיוחד תיפתח בחוף קופקבנה, נקודת התיירות המרכזית של ריו.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.