סלקום תאפשר שיחות חינם לבני משפחה ללא הגבלה

המבצע מיועד ללקוחות פרטיים שמשלמים בחשבונית אחת על שימוש במספר קווים

חברת סלקום נערכת לתחרות המתרחבת בשוק הסלולר: לאחר ששינתה את מבנה חבילות הגלישה באינטרנט הסלולרי (ובחלק מהן ייקרה אותן), יוצאת היום (ה') סלקום במהלך שיווקי חדש שנועד להגביר את נאמנות הלקוחות במגזר הפרטי.

חברת סלקום יוצאת היום במהלך שיווקי חדש, המאפשר שיחות חינם בין בני המשפחה ללא הגבלה. המבצע מיועד ללקוחות פרטיים שמשלמים בחשבונית אחת עבור שימוש במספר קווים. החברה מבטיחה כי המהלך יאפשר שיחות חינם בין בני המשפחה, ללא תוספת תשלום, ללא הגבלת דקות וללא אותיות קטנות.

יוני סבג, סמנכ"ל השיווק בסלקום, מסר: "השנה סלקום ממשיכה להתמקד בליבת הפעילות של החברה - המשפחה הישראלית. ערך המשפחה הוא אבן-יסוד בפעילותה של החברה לאורך שנים, ואנו מקפידים על חדשנות תמחורית והצעת פתרונות תקשורת רלוונטיים העונים על צרכי המשפחה הישראלית. היינו הראשונים להשיק שירות גלישה ללא הגבלה, וכעת אנו משיקים שיחות ללא הגבלה בין בני המשפחה ללא תוספת תשלום".

סבג הוסיף: "השיחות בין בני המשפחה מהוות מרכיב משמעותי בתמהיל השיחות של לקוחותינו, והיכולת לדבר ללא הגבלה וללא תוספת תשלום בין בני המשפחה הינה הטבה משמעותית ללקוח, שתאפשר להוזיל את החשבון החודשי המשפחתי".

נראה כי המהלך בא לטפל במגמת הנטישה ההולכת וגדלה בשוק הסלולרי בכלל בגלל התרחבות התחרות - תופעה שסלקום סבלה ממנה בצורה לא פשוטה.