כתב אישום: התחזה לפורץ מחשבים - וסחט נערות באינטרנט

שי פריסליס נאשם בסחיטה באיומים ובמעשים מגונים ■ עפ"י האישום, הוא דרש מהנערות להתפשט בפניו מול מצלמת האינטרנט, או שיהרוס את המחשב שלהן

פרקליטות מחוז מרכז הגישה הבוקר (ה') לבית המשפט המחוזי מרכז בפתח-תקווה כתב אישום נגד שי פריסליס, תושב כפר-סבא בן 25, בגין פיתוי נערות ברשת האינטרנט באמצעות התחזות לפורץ מחשבים.

על-פי כתב האישום, פריסליס נהג לגלוש באתרים ובפורומים באינטרנט ולחפש כינויים ושמות משתמש של נערות צעירות, ואז פנה אליהן באמצעות הצ'ט. משאישרו הנערות את פריסליס כבר-שיחן בצ'ט, הוא התחזה בפניהן כפורץ מחשבים שחדר למחשביהן ואשר יכול להביא להרס המחשב האישי שלהן.

על-פי כתב האישום, פריסליס הציב לנערות אולטימטום לפיו עליהן להפעיל את מצלמת האינטרנט שלהן, לחשוף בפניו את איבריהן המוצנעים ולבצע בגופן מעשים שיביאו לגירויו או סיפוקו המיניים, ולא - יגרום לקלקול ולהרס של המחשב האישי שלהן. בשל איומיו ובשל חששן ממנו, ניאותו חלק גדול מהנערות לבצע אל מול המצלמה את המעשים המיניים שהורה להן הנאשם.

פריסליס מואשם בסחיטה באיומים (ריבוי עבירות), מעשה מגונה בקטינה שטרם מלאו לה 16 שנים (ריבוי עבירות), מעשה מגונה תוך הפעלת אמצעי לחץ או איום (ריבוי עבירות), ניסיון למעשה מגונה בקטינה שטרם מלאו לה 14 שנים (שתי עבירות) וניסיון למעשה מגונה בקטינה שטרם מלאו לה 16 שנים (שתי עבירות).

כתב האישום הוגש על-ידי עו"ד אביב שרון מפרקליטות מוז מרכז.