בזק מאחדת שתי חטיבות; לא יפוטרו עובדים

חטיבת הנדסה ורשת, וחטיבת טכנולוגיות מידע (IT) יחלו לפעול כגוף אחד, תחת ניהולו של יובל קינן, סמנכ"ל ההנדסה ורשת בבזק ■ סמנכ"ל טכנולוגיות מידע בבזק, אלי פרנק, הודיע על פרישתו מהחברה

חברת בזק הודיעה היום על איחוד חטיבת הנדסה ורשת עם חטיבת טכנולוגיות מידע (IT). שתי החטיבות יחלו לפעול כגוף אחד, תחת ניהולו של יובל קינן, שמילא במשך ארבע וחצי השנים האחרונות את תפקיד סמנכ"ל ההנדסה ורשת בבזק. החטיבה החדשה תיקרא "טכנולוגיות ורשת", ותרכז תחתיה את מלוא הפעילות של שתי החטיבות הממוזגות.

סמנכ"ל טכנולוגיות מידע בבזק, אלי פרנק, הודיע על פרישתו מהחברה לאחר כחמש וחצי שנים בתפקיד. לפרנק רקע עשיר ביותר בתחום ה-IT, הן במערך המחשבים של צה"ל, ממנו השתחרר בדרגת אלוף משנה, והן מהעולם העסקי. לפני שהצטרף לבזק, פרנק שימש כסמנכ"ל בחברת אמדוקס במשך קרוב לחמש שנים ותקופה קצרה גם בנס טכנולוגיות.

בבזק, פרנק ביצע מהפיכה של ממש בפעילות ה-IT. הוא הפך את החטיבה אותה ניהל למרכיב מרכזי בהצלחת החברה, כשבין השאר ראויה לציון תרומתו להצלחת פרוייקט ה-NGN, תוך שהוא משפר את פעילותה באופן משמעותי, והופך אותה לחלק בלתי נפרד מהתהליכים המרכזיים בחברה.

בעקבות פרישתו של פרנק מסר גבאי, "לצערי, אנו נפרדים מאלי שנמנה על בכירי ומצטייני מנהלי ה-IT בארץ. אלי הפך את ה-IT בבזק לחטיבה מצויינת, תוך יצירת שיפור משמעותי הן בצד התפוקות והן בצד העלויות. אלי הצליח לחבר היטב בין הצרכים העסקיים והתפעוליים של החברה לבין היכולות לספק מענה במערכות מידע ותשתיות מחשוב באופן חכם, יעיל ומהיר.

גבאי הוסיף, כי "לאלי חלק מרכזי בהצלחת החברה בשנים האחרונות, ועל כך אני מודה לו, ומאחל לו הצלחה בכל דרך שיבחר. פרנק מסכם את התקופה כ"הנאה צרופה של להיות חלק מהנהלה מצויינת של חברה מובילה ומצליחה. תקופה של חמש וחצי שנים מלאה באתגרים וריגושים. ליובל, העומד לנהל את החטיבה הממוזגת, אתגר של ממש, ליישם את החיבור בין ה-IT לתחום ההנדסה ורשת באופן המיטבי".