אושר לוח שידורי ערוץ 10; יופחת היקף הבידור והריאליטי

בתוך כך, ועדת הטלוויזיה של הרשות השנייה החליטה להמליץ למנות את דן אלמן לחבר בדירקטוריון חדשות ערוץ 10, במקום אלי אלאלוף שפרש לאחרונה

ועדת הטלוויזיה של מועצת הרשות השנייה, בראשות יעקב שחם, החליטה היום (ה') להמליץ למועצה למנות לחבר בדירקטוריון חדשות ערוץ 10 את דן אלמן, במקום אלי אלאלוף שפרש מהדירקטוריון לפני מספר חודשים.

אלמן, ששימש בעבר כדירקטור בחברת החשמל וכן היה מנהל שותף בחברת אמפא, הינו מנכ"ל חברת ההשקעות נכסי אביבה. המינוי יובא לאישור מועצת הרשות השנייה.

"אין לי ספק שהכישורים וניסיונו הרב של מר אלמן יסייעו רבות לדירקטוריון חברת החדשות של ערוץ 10 לעמוד באתגרים העומדים בפניו בימים אלה", אמר שחם.

אלמן בן ה-68 שימש במשך שנים חברת בהתאחדות התעשיינים, חבר בחבר הנאמנים של האקדמיה לאמנות בצלאל ואף היה יו"ר הוועד המנהל שלה בעבר. כמו כן, אלמן פרסם 3 ספרים על מוזיאונים ברחבי ארצות-הברית ובאירופה בהוצאת מודן.

אלמן מונה בעבר על-ידי שר התשתיות לשעבר, אריאל שרון, לדירקטור בחברת החשמל. כמו כן, כיהן כדירקטור בחברות אמגט, אמרז ואמפא השקעות. יו"ר הוועד המנהל לשעבר של בצלאל וחבר חבר הנאמנים. מכהן כיו"ר ועדת הכספים של איגוד המתכת והחשמל בהתאחדות התעשיינים וחבר ועד הפועל של ההתאחדות.

בנוסף הוא חבר בוועדות הדירקטוריון הבאות: יו"ר ועדת המכרזים העליונה, ועדת כספים מאזן והנפקות, ועדת ארגון כוח-אדם ונהלים, ועדת ביטוח עורכי דין ורואי חשבון וועדת לקוחות קשרי ציבור ופרסום.

אושר לוח שידורי ערוץ 10

בתוך כך, ועדת הטלוויזיה אישרה היום את לוח השידורים של ערוץ 10 לפברואר-יוני 2012, בכפוף למספר הסתייגויות.

הוועדה קבעה כי על ערוץ 10 יהיה להפחית את היקף הבידור והריאליטי על מנת לעמוד ביחס שבין תוכניות בידור וריאליטי לבין סוגה עילית שקבעה המועצה. כך למשל, דילול היקף התוכניות בתוכנית "חי בלה לה לנד" בשבוע ופריסתן על פרק זמן ארוך יותר, ומנגד הקפדה על שידור תוכניות מסוגה עילית.

כמו כן, הוועדה דרשה מהערוץ להעביר לרשות השנייה פירוט נוסף של התוכניות המיועדות לחגים ולמועדים.