עסקת קומבינציה בחדרה לפרויקט של 95 יח"ד

ל"גלובס" נודע כי בימים האחרונים נחתמה עסקת קומבינציה לרכישת קרקע בשכונת עין הים בחדרה ■ הקרקע בבעלות בעלים פרטיים, בשטח 6.47 דונם ■ ההסכם נחתם עם חברת גאון נדל"ן

בימים שבהם היזמים ממתינים לירידת מחירי הקרקע, ובעלי הקרקעות, מנגד, אינם מוכנים לוותר על המחיר הגבוה שהיו יכולים לקבל בעבורה לפני חודשים ספורים, עסקאות קומבינציה מאפשרות לצדדים להגיע להסכמה.

ל"גלובס" נודע כי בימים האחרונים נחתמה עסקת קומבינציה לרכישת קרקע בשכונת עין הים בחדרה. מדובר על קרקע בבעלות קבוצה של בעלים פרטיים המשתרעת על שטח 6.47 דונם והסכם הקומבינציה נחתם מול חברת גאון נדל"ן, המיוצגת בידי עו"ד יפעת ארנון ממשרד פירט, וילנסקי, מזרחי כנעני.

על הקרקע תב"ע מאושרת למגורים והחברה מתכננת לבנות במקום פרויקט שיכלול 95 יחידות דיור ב-5 בנייני מגורים בגובה של בין 8-12 קומות. ע"פ הערכת החברה, בניית הפרויקט צפויה להתחיל לקראת סוף 2012 וההכנסות הצפויות נאמדות בכ-92 מיליון שקל. ל"גלובס" נודע כי הסכם הקומבינציה שנחתם משקף חלק יחסי של כ-40% מהדירות שיוקצו לבעלי הקרקע והשאר ליזמים.

בפרויקט המתוכנן ייבנו דירות 4 ו-5 חדרים, דירות פנטהאוז ודירות גן במחיר ממוצע של 1.6 מיליון שקל לדירה. שטחן המתוכנן של הדירות יהיה 117-127 מ"ר. הפרויקט עתיד לכלול גם בריכה, ספא, חדר כושר ומועדון דיירים.