משרד הפרסום "לעומק התודעה" יטפל בתקציב הפרסום של משאיות איסוזו. התקציב מוערך בכ-2 מיליון שקל. בנוסף, יטפל במשרד בתקציב של הספארי שעומד על כמיליון שקל.
המשרד מדווח גם על צירופה של ורד קסטל-שתיל, שתכהן בתפקיד סמנכ"לית שיווק ואסטרטגיה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.