מקונן על 30 אלף שקל בחודש? דני רופ: קיצצו 70% משכרי ב-4 שנים

רזי ברקאי מגלי צה"ל: "דני, אני על סף דמעות" ■ היכנסו והאזינו לראיון נוסף של דני רופ הבוקר לרדיו 103FM, על רקע עזיבתו של יעקב אילון את חדשות ערוץ 10: "אני משווה את יעקב אילון למסי - ומסי יש רק אחד; הוא זכאי לכל שכר שקיבל"

"קיצצו לי 70% מהמשכורת ב-4 שנים; אין לזה אח ורע בעולם המערבי" - כך אמר היום (ג') החזאי דני רופ מערוץ 10, בשיחה עם רזי ברקאי בגלי צה"ל. רופ התראיין על רקע עזיבתו של מגיש חדשות ערוץ 10 יעקב אילון.

"דני, אני על סף דמעות", אמר לו בציניות ברקאי. כשרופ הועבר מערוץ 2 לערוץ 10 הוא השתכר כ-100 אלף שקל בחודש, ואילו היום, לפי ההערכות, הוא משתכר כ-30 אלף שקל בחודש.

רופ התראיין הבוקר גם לחגי גולן, עורך "גלובס", ברדיו 103FM ואמר כי יעקב אילון זכאי לשכר הגבוה שקיבל: "כל שכר שהוא קיבל מגיע לו; אבל כסף זה לא הכול בחיים. ליעקב יש אמות-מידה מקצועיות מדהימות. הוא פנומן חדשות - חי, נושם, אוכל חדשות.

"קראתי בעיתונים שאומרים, 'מה אתה מתעצל לנסוע 60 ק"מ לירושלים'. זה לא זה. התנאים קשים, והרגולציה קשה, ואי-אפשר ככה לעבוד. יעקב יודע מה קורה בעולם עם החדשות ויודע מה אפשר לעשות עם ערוץ 10, שהוא מקום דינמי עם אנשים צעירים שנלחמים ונלחמים".

כאשר נשאל רופ האם לאילון יש תוכניות אחרות אחרי ערוץ 10, ענה: "עם יעקב אי-אפשר לדעת. הוא שחקן פוקר הכי טוב שיש. המהלך הבא שלו סודי ביותר, ואני לא בטוח שאשתו יודעת מה המהלך הבא שלו".

- מה תעשה עזיבתו לחדשות 10?

"אני לא ישנתי טוב בלילה. זה שוק. אני באתי רק בגללו לערוץ 10. אני משווה את יעקב אילון למסי - ומסי יש רק אחד".