הוט נגד הוט - בקשה דחופה לצו מניעה נגד חברת הכבלים

מועדון הצרכנות הוֹט הגיש בקשה לצו מניעה להפסקת הקמפיין של חברת הכבלים הוט בטענה לפגיעה בסימנו המסחרי

מועדון הצרכנות הוט הגיש הבוקר (ג') בקשה דחופה לצו מניעה זמני נגד חברת הכבלים הוט. בעתירתם מבקש מועדון הצרכנות כי בית המשפט יורה לחברת הכבלים לחדול לעשות שימוש לאלתר במילה "הוט" בקמפיין המתפרסם בכל אפיקי המדיה המרכזיים ובהם טלוויזיה, עיתונות, שילוט חוצות ואינטרנט.

הוט - מועדון הצרכנים של ההנדסאים והטכנאים המונה 145 אלף חברים, שקם לפני איחוד חברות הכבלים תחת המותג הוט - רשם בעלות על סימן המסחר "הוט". בהסכם שנחתם בין הגופים לפני כ-10 שנים הובהר כי חברת הכבלים אינה רשאית לעשות כל שימוש בסימן זה.

מועדון הוט פנה לחברת הכבלים בבקשה דחופה להפסקת הקמפיין, ומשלא נענה פנה לבית המשפט בבקשה כי זה יורה לחברת הכבלים לעשות זאת.

בבקשה שהוגשה באמצעות עו"ד אשר נוטוביץ' מבקש מועדון הצרכנות כי בית המשפט יורה לחברת הכבלים לפרסם באותם ערוצי מדיה ובאותו היקף כספי הבהרה כי למועדון הוט אין שום קשר לחברת הכבלים הוט.

מועדון הוט הוא אחד ממועדוני הצרכנות הגדולים והחזקים ובו עמיתים מקרב חברי הסתדרות ההנדסאים והטכנאים, הסתדרות המהנדסים, הסתדרות האקדמאים במדעי החברה והרוח ואיגוד העובדים הסוציאליים. המועדון מקיים פעילות צרכנית עניפה באמצעות הסכמים שחתם עם כ-5,000 ספקים שונים בכל תחומי הצרכנות.

מחברת הכבלים הוט נמסר בתגובה: "הטענות מופרכות. לא קיבלנו צו מניעה או בקשה לצו מניעה".