נורית דאבוש חוזרת לטלוויזיה: תייעץ למכרז ערוץ מורשת

דאבוש שימשה בעבר כיו"ר הרשות השנייה ■ יחד איתה ייעץ למכרז גם הבמאי ויוצר הסרטים נפתלי גליקסברג ■ על-פי ההערכות, יותר מקבוצה אחת תיגש למכרז

נורית דאבוש, לשעבר יושבת-ראש מועצת הרשות השנייה, תשמש כיועצת למכרז ערוץ מורשת. ל"גלובס" נודע כי בסוף השבוע שעבר בחרה ועדת ההתקשרויות של משרד התקשורת בעבור מועצת הכבלים והלוויין בראשותו של ניצן חן, בדאבוש כיועצת למכרז לערוץ הייעודי שעליו שוקדים בימים אלה במועצה.

יחד עם דאבוש ייעץ למכרז גם הבמאי ויוצר הסרטים נפתלי גליקסברג. גליקסברג ישמש כיועץ רק בתחום אפיון התוכן, במקרה שתיגש למכרז יותר מקבוצה אחת.

מאז סיימה את הקדנציה שלה במועצת הרשות השנייה לפני כשנתיים, משמשת דאבוש כמרצה בשורה של מוסדות אקדמיים. כמו כן, היא חברה בדירקטוריונים ציבוריים שונים. הוועדה בחרה בה מבין 6 מועמדים ולקחה בחשבון ניסיון בהכרת מבנה שוק התקשורת ורקע בעולם המורשת היהודית.

על-פי ההערכות, יותר מקבוצה אחת תיגש למכרז, ובין היתר דובר על כוחות כמו קבוצת RGE וענני תקשורת שייקחו בו חלק, ואף עלתה האפשרות שמי מזכייניות הטלוויזיה המסחרית תשתתף בו. בעבר כבר נערך מכרז לערוץ, אולם החברה שזכתה בו, הירש מדיה, החליטה בסופו של דבר לא לממש את הרישיון.

ניצן חן מסר בתגובה: "לדאבוש ניסיון רב ברגולציה והיכרות רבה עם שוק הטלוויזיה. ניסיון זה, יחד עם הכרתה בתחום המורשת, יסייע למועצה רבות להקים ערוץ עם תוכן בעל ערך".