הטירוף נמשך: גופיית משחק של ג'רמי לין נמכרה עבור 42,388 ד'

מדובר בגופיה שלבש הגארד הסיני במשחק שבו קלע 38 נ' מול הלייקרס; המשחק של הניקס מול ניו ג'רזי אתמול היה הנצפה אי פעם ברשת MSG בעונה הסדירה

הטירוף בארה"ב סביב ג'רמי לין נמשך. אחרי שבסוף השבוע עסקו בחוסר בגופיות רשמיות של השחקן ממוצא סיני של ניו יורק ניקס שנחטפו מהמדפים, ובשני אזרחים אמריקנים שהצליחו לרשום סימן רשום למכירת מוצרים תחת השם "linsanity", הפעם מדובר בעוד ציון דרך לתופעה: גופיית המשחק שאותה לבש ג'רמי לין במשחק לפני שבועיים שבו קלע 38 נקודות מול לוס אנג'לס לייקרס נמכרה במכירה פומבית עבור 42,388 דולר.

הגופיה נמכרה לתושב ניו יורק באתר Charitybuzz.com במכירה שנועדה לתרומה לצדקה. המחיר ההתחלתי לגופיה עמד על 1,100 דולר, ועד המחיר הסופי נרשמו עליה 13 הצעות.

מי שנהנית מההצלחה של לין היא חברת MSG, שמחזיקה בין היתר בבעלות על ניו יורק ניקס ואולם המדיסון סקוור גארדן ומחזיקה גם בזיכיון לשידור משחקי הקבוצה. במשחק אתמול בין הניקס לניו ג'רזי ששודר בערוץ של MSG נרשם רייטינג ממוצע של 7.34% - הרייטינג הגבוה אי פעם בעונה הרגילה של משחק של הניקס, מאז החלה החברה למדוד רייטינג בעונת 1998/99. הרייטינג הגבוה שנרשם בעונה הסדירה למשחק של הניקס בעונה הסדירה ברשת MSG היה ב-1995, מול שיקגו בולס של מייקל ג'ורדן.

גם המנייה של MSG ממשיכה להמריא ונסחרת בשיא כל הזמנים - 33.43 דולר, עלייה של 16.5% מתחילת החודש, אז גם החל הגארד לקבל דקות משחק משמעותיות בניקס.