אופנהיימר: קנו מניית טאואר - תזנק ב-85% השנה

האנליסט אנדרו אורקביץ: "טאואר יכולה לעבור לרווחיות ברבעון השני ולשמור על רווחיות זו"

האנליסט אנדרו אורקביץ מבית ההשקעות אופנהיימר ממשיך להמליץ על מניית טאואר ב"תשואת יתר" ומותיר את מחיר היעד למניה על 1.5 דולרים - 85% מעל מחיר השוק. המניה נפלה אמש (ג') ב-8% בוול סטריט על רקע הנפקת אג"ח להמרה.

אורקביץ מעודד מהדוחות הכספיים שפרסמה החברה בשבוע שעבר, עם הכנסות של 174 מיליון דולר ברבעון הרביעי של 2011 והפסד של 4 סנט למניה. "ניצולת התפוקה עומדת על 70% כך שישנו הרבה מקום לאפסייד ב-2012", כותב אורקביץ.

טאואר צופה הכנסות של 165-175 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2012, בעוד אורקביץ ציפה ל-174.9 מיליון דולר, כלומר בטווח העליון של תחזית החברה. "המומנטום בהכנסות וברווחים ייבנה במהלך השנה", הוא מציין.

אורקביץ מנמיך את תחזית הרווח שלו לחברה לשנה הנוכחית לרמה של דולר אחד למניה, בעוד שתחזית ההכנסות הונמכה ב-3% בעיקר בשל האטה הצפויה במחצית הראשונה של השנה. לדבריו, "טאואר יכולה לעבור לרווחיות ברבעון השני ולשמור על רווחיות זו".

אורקביץ מזכיר גם שלאחרונה חלה עלייה במכפילים בהם מתומחרות מתחרותיה של טאואר והוא מאמין שהמגמה לא תפסח על חברת השבבים הישראלית. עם זאת, הוא מדגיש כי ישנו חשש ממחיקת המניה מהמסחר ברשימה הראשית של הנאסד"ק ומעבר לרשימה המשנית משום שהמניה נסחרת מתחת לשער של דולר אחד מזו תקופה ארוכה.