הסלון נפל וקם: שותפו של שוקי זיקרי שיקם את ההשקעה שכשלה

שוקי זיקרי פתח את מתחם "בוטיק סלון" בתל אביב יחד עם שותפו לעסק שמעון יעקבסון ■ המיזם נכשל אך שותפו החליט לא לוותר על המיזם והשיק מחדש את המתחם

רק לפני כחצי שנה השיק שוקי זיקרי את מתחם "בוטיק סלון" בתל אביב, בהשקעה אדירה של כ-10 מיליון שקלים, ואז קרה מה שקרה והוא נמלט מהארץ, מותיר מאחוריו חובות כבדים ואת מרכז הטיפוח והספא המרשים. שותפו לעסק, שמעון יעקבסון, החליט לא לוותר על המיזם, ויחד עם אשתו לובה רכשו את יתר המניות, שילמו את החובות לספקים ויצאו לדרך חדשה. וכך, לפני שבועות מספר השיקו מחדש את המתחם.

בוטיק סלון הוא קונספט ייחודי. על-פי רוב, ספא הוא ספא, ומספרה היא מספרה, ואולם כאן השטח הבנוי משתרע על כ-700 מטרים רבועים והוא One Stop Shop לטיפולים ולטיפוח. בקומה הראשונה יש יותר מעשרים עמדות מספרה, כאשר הצוות כולל את הספרים הבכירים שעבדו עם זיקרי בשנים האחרונות. במתחם פנימי נפרד נמצאות עמדות צביעת השיער, המאפשרות פרטיות, מבלי שעוברי האורח יוכלו להציץ בנצבעים/ות כשהם ממתינים עם פיסות נייר אלומיניום על הראש.

בר קטן מציע ללקוחות קפה הפוך על חשבון הבית או שתייה קלה, סנדוויצ'ים ומאפים לרכישה. היות שהמקום נמצא באזור דל במקומות חניה, מציעים בו שירות ואלה פרקינג, ללא תוספת תשלום. בקומה העליונה שמונה חדרי טיפולים באווירה אינטימית. בחדרים אחרים ונפרדים מכונת שיזוף, עמדות לטיפולי לייזר להסרת שיער וחדר להסרת שיער בשעווה. בין היתר מציעים במקום טכניקה לחיטוב ולהרזיה המכונה Fitness Forming Treatment, שבה המטפל מסייע בתרגילים לחיזוק שרירי הבטן ומעניק עיסוי לימפטי. פעמיים בשבוע מגיע למקום פלסטיקאי שמציע הזרקות בוטוקס וייעוץ. בחדר נוסף עמדות מניקור-פדיקור עם אמבטיות מסאז' לרגליים, ועוד. זהו אחד המתחמים המושקעים והרציניים בתחום. המחירים אינם נמוכים, אך היתרון הוא במענה הכולל, בצוות המקצועי, ובעיקר בפרטיות שהוא מאפשר, שהרי בדרך למראה המטופח איננו נראים במיטבנו.

מחירים: מניקור 89 שקלים, פדיקור 159, טיפול פיטנס 550, תספורת 250, עיסוי קלאסי 280 שקלים. בן-יהודה 177 תל אביב, טל' 03-5441522.