ריט 1 השלימה גיוס אגח בהיקף של 45 מיליון שקל מהציבור

בגיוס נרשמו ביקושים בהיקף של כ–80 מיליון שקל ■ מחיר הסגירה של המכרז, 109.2 אג', מבטא תשואה צמודה של 3.36%, ומרווח לעומת אגח ממשלתי דומה של כ–2.1%

ריט 1, קרן ההשקעות בנדל"ן מניב הראשונה בישראל, גייסה כ-45 מיליון שקל במסגרת מכרז ציבורי להרחבת סדרת אג"ח ג'. בהנפקה שנערכה אתמול (ג') נרשמו ביקושים של כ- 80 מיליון שקל וההנפקה נסגרה משמעותית מעל מחיר המינימום.

מחיר הסגירה של המכרז, 109.2 אג', מבטא תשואה צמודה של 3.36%, ומרווח לעומת אג"ח ממשלתי דומה של כ-2.1%.

איגרות החוב שיונפקו הינן אגרות חוב צמודות, במח"מ של 5.46 שנים, ועומדות לפירעון בתשלומים עד שנת 2021. הסדרה זכתה לדירוג Stable+A על ידי חברת הדירוג מעלות. הכסף שגויס במסגרת ההנפקה ישמש את החברה להארכה ולמחזור של החוב הקיים.

אקסלנס חיתום שימשה כרכז ההנפקה ואליה הצטרפו קונסורציום חתמים הכולל את כלל פיננסים, דש-איפקס, אי.בי.איי, לאומי פרטנרס, רוסאריו קפיטל, מיטב וברק קפיטל.

דרור גד, יו"ר דירקטוריון ריט 1 אמר: " האמון לו זוכה ריט 1 היא תוצאה של הכרות שוק ההון עם החברה והבנה כי המודל העסקי הייחודי מאפשר למשקיעים ליהנות מהשקעה סולידית בנדל"ן מניב גם בתקופה של אי ודאות בשווקים. ריט 1 תמשיך בתוכנית האסטרטגית שלה להתרחבות, תוך שמירה על יציבות פיננסית".