קרן מוטורולה סולושנס חוזרת לפעול בישראל

מוטורולה סולושנס מחדשת את פעילות קרן ההון סיכון התאגידית שלה (MSVC) בישראל, לאחר כשנתיים של הפסקה ■ "הקרן החליטה לחפש הזדמנויות השקעה בחברות שפועלות בישראל שיש בהן ערך אסטרטגי"

קרן חדשה-ישנה מתחילה לפעול בישראל. היום הודיעה ספקית ציוד התקשורת, מוטורולה סולושנס, כי היא מחדשת את פעילות קרן ההון סיכון התאגידית שלה (MSVC) בישראל, לאחר כשנתיים של הפסקה. בראש הפעילות יעמוד בועז אור-שרגא, שכיהן עד לאחרונה כמנהל חטיבת ההנדסה של תחום ה-M2M בחברה.

מוטורולה מפעילה את קרן ההון סיכון שלה בישראל מאז שנת 1999. בסוף שנת 2010, כאשר מוטורולה פוצלה לשתי פעילויות - בתחום ציוד התקשורת ובתחום הטלפונים הניידים (שנמכרה באוגוסט האחרון לגוגל תמורת כ-12.5 מיליארד דולר) - פוצלה גם פעילות ההון סיכון. הקרן של מוטרולה סולושנס הפסיקה לפעול בישראל ואילו הקרן של מוטורולה מוביליטי, המשיכה לפעול בניהולו של מוני חסיד.

החברה מסרה כי "הקרן החליטה לחפש הזדמנויות השקעה בחברות שפועלות בישראל שיש בהן ערך אסטרטגי". הקרן השקיעה עד 2010 כ-42 מיליון דולר בחברות: DesignArt, Mobileye ו-Camero. בין התחומים הטכנולוגיים שמעניינים את החברה ניתן לציין: מחשוב ענן, וידיאו, ניתוח וידיאו, ניתוח התנהגות במסחר הקמעונאי, פתרונות RFID, אבטחה ועוד.