"אבני הדרך של פרולור יתרמו לפרמיית רכישת גבוהה"

בחברת המחקר Takover Analyst, המתמחה בניתוח חברות שייתכן ומועמדות לרכישה, טוענים כי גדל הסיכוי שהחברה תירכש על ידי חברת תרופות גדולה

האם פרולור עתידה להירכש על ידי חברת תרופות גדולה? בחברת המחקר Takover Analyst, המתמחה בניתוח חברות שייתכן ומועמדות לרכישה, טוענים בסקירה שפורסמה אתמול (ד') כי "אבני הדרך של פרולור ב-2012 יתרמו לפרמיית רכישה גבוהה של החברה במהלך השנה".

בסקירה מצויין כי החברה הגיעה ל"אבן דרך חשובה ביותר", כאשר פרסמה את תוצאות הניסוי של תרופת ההמופיליה פקטור 7. החברה דיווחה על תוצאות חיוביות מניסוי השוואתי של הגרסה ארוכת הטווח של התרופה להמופיליה פקטור VIIa בעכברים המופילים, בניסוי שתוכנן בכדי למדוד את שיעור ההישרדות של חיות לאחר דימום קשה בתרופה של פרולור - לעומת התרופות הקיימות בשוק.

הניסוי בחן את רמת הטרומבין ופעילות הקרישה הראשונית לאחר טיפול בFactor VIIa-CTP לעומת טיפול ב-Factor VIIa הקיים בשוק. פעילות קרישה ראשונית הינו פרמטר הנהוג להשוואה בין קרישת דם הצפויה לפני מתן טיפול ב-Factor VIIa לבין קרישת דם בפועל לאחר הטיפול.

"המשקיעים של פרולור לא שמים לב לעובדה שהחברה לא משתמשת במנגנון ביולוגי חדש (בשונה מרוב התרופות בפיתוח בעולם), אלא רק מוסיפה CTP לתרופה עובדת", כותבים ב-Takover Analyst. "מדובר בפתרון שכבר הוכח שעובד טוב".

נציין כי היום פרולור הוזמנה להציע את תוצאות הניסויים בשני פקטורי הקרישה ארוכי הטווח (פקטור 7 ופקטור 9) בכנס המרכזי לרופאים של ההתאחדות האירופאית להמופיליה ברומא, וכן להציג את החברה בכנס הרפואה המרכזי למשקיעים של סיטיגרופ במלון וולדורף אסטוריה בניו-יורק.