התפוצץ המו"מ למכירת 9% מקונדואיט לקרן סילברלייק

יוזמה וקרן עופר-היי טק ניסו להעביר את אחזקות יוזמה לקרן הפרייבט אקוויטי סילבר לייק, אולם ללא הצלחה וכעת הן מחפשות פתרון אחר

המו"מ בין קרן יוזמה לבין סילברלייק למכירת 9% מקונדואיט הסתיים ללא הסכמות, כך נודע ל"גלובס". לפני כשבועיים נחשף כאן המו"מ שמנהלת קרן יוזמה למכירת אחזקותיה בחברת האינטרנט קונדואיט (9%). יוזמה וקרן עופר-היי טק ניסו להעביר את אחזקות יוזמה לקרן הפרייבט אקוויטי סילבר לייק, אולם ללא הצלחה וכעת הן מחפשות פתרון אחר. העסקה היתה אמורה לשקף לקונדואיט שווי של 2-2.5 מיליארד דולר.

השווי של קונדואיט בעסקה עתידית עשוי להיות נמוך יותר ולשקף שווי של 1.5-2 מיליארד דולר, מה שיספק גושפנקא לכך שהחברה - ספקית פתרונות להידוק הקשר בין הגולש לספקי התוכן - היא אחת מחברות ההיי-טק הגדולות שהיו אי פעם בישראל. החברה הוקמה ב-2005 על ידי רונן שילה, המנכ"ל, דרור ארז וגבי בילצ'יק, ופעלה במשך רוב הזמן באספקת פלטפורמה לפיתוח סרגלי כלים לדפדפן.

לאחרונה החלה החברה לשנות אסטרטגיה והודיעה על מיתוג מחדש. בנובמבר, נזכיר, נבחרה קונדואיט לאחת מחברות הסטארט-אפ המבטיחות של "גלובס" אם יוזמה תמצא רוכש אחר, המרוויחים הגדולים יהיו משקיעי יוזמה, שבראשם קרן עופר היי-טק של האחים עופר, שמחזיקה כ-30-40% מיוזמה.