משה נסטלבאום נבחר למנהל חטיבת החדשות בערוץ 1

כפי שפורסם באתר "גלובס" אתמול, התאגדות העיתונאים החליטה להחרים את המכרזים ברשות השידור וחא להתייצב לוועדת המכרזים בטענה כי כל המכרזים שהתקיימו ברשות בחודשים האחרונים הם "תפורים"

ועדת המכרזים של רשות השידור בחרה לפני שעות במשה נסטלבאום לתפקיד מנהל חטיבת החדשות בערוץ הראשון. כפי שפורסם באתר "גלובס" אתמול, התאגדות העיתונאים החליטה להחרים את המכרזים ברשות השידור וחא להתייצב לוועדת המכרזים בטענה כי כל המכרזים שהתקיימו ברשות בחודשים האחרונים הם "תפורים". "הכישור היחיד שנדרש היום מאדם שרוצה להיבחר לתפקיד כלשהו ברשות הוא קרבתו להנהלה", אמר היום לגלובס יו"ר האגודה בירושלים, דני זקן.

נסטלבאום, בן 59 , החל את דרכו בגלי צה"ל ומילא שורה של תפקידים ב"קול ישראל" ובערוץ הראשון, ובהם עורך התכנית "יומן", מנהל חטיבת החדשות.

בנוסף, במכרז לתפקיד מנהלת חטיבת הביצוע ב"קול ישראל בערבית", נבחרה חביבה אזאר. אזאר עובדת בחטיבת החדשות ב"קול ישראל בערבית" מזה שנים רבות. כמו כן, הוועדה החליטה כי לתפקיד מנהל הסרטיה יתפרסם מכרז פנימי-חיצוני.

"היום איישנו את אחד התפקידים הבכירים בערוץ הראשון ובפניו של מנהל החטיבה החדש ניצבים אתגרים רבים. אנו מצפים כי ישיב עטרה ליושנה וכי מהדורת 'מבט' תהפוך בקרוב למהדורת חדשות עדכנית ומשפיעה במפת התקשורת הישראלית ותתחרה בכבוד אל מול המהדורות של הערוצים המסחריים", אמר היום יו"ר הוועד המנהל, ד"ר אמיר גילת, שעמד בראש ועדת המכרזים.