פסגת הנדל"ן של "גלובס": מי באמת זכאי לדיור בר-השגה?

במושב הדיון "הזכות לקורת גג" בפסגת הנדל"ן של "גלובס" יעלו לדיון הקריטריונים לזכאות לרכישת דירה ראשונה ומי ייהנה מהם, וכן האם הממשלה מתחמקת מלקבל החלטות בדיור בר-השגה

פסגת הנדל"ן השנתית של "גלובס", שתיערך ב-5 במארס בתל אביב בשיתוף בנק מזרחי-טפחות ובהשתתפות בכירים מענף הנדל"ן, תעלה את מושב הדיון "הזכות לקורת גג". במסגרת המושב ידונו מה יהיו הקריטריונים לזכאות לרכישת דירה ראשונה ומי ייהנה מהם. כמו-כן תועלה הסוגיה האם הממשלה מתחמקת מלקבל החלטות והאם דיור בר-השגה נשאר רק סיסמא.

משה ליכטמן, עורך פורטל הנדל"ן של "גלובס", ינחה את הדיון בו ישתתפו ירון ביבי, לשעבר מנהל מינהל מקרקעי ישראל; עו"ד גיל גן מור, ראש תחום הזכות לדיור באגודה לזכויות האזרח וחבר הקואליציה לדיור בר השגה; עו"ד שירי חגואל-סיידון, יו"ר החברה לפיתוח ותיירות נתניה; ראול סרוגו, מנכ"ל סרוגו חברה לבנייה, וראובן קוגן סגן ממונה על התקציבים במשרד האוצר.

פסגת הנדל"ן השנתית של "גלובס" תצביע על הכיוונים אליהם הולך הענף ותנסה לפזר את מרבית העננים. במסגרת הוועידה יוצגו הסוגיות הבוערות והנושאים העכשוויים ביותר בשוקי הנדל"ן בישראל ובעולם. בפסגה יועלו לדיון המגמות האחרונות והדילמות השונות שהתעוררו בשנה האחרונה ועלו לסדר היום הציבורי.