תערוכת הסלולר: סוני מכריזה על 2 מכשירי אקספריה

סוני משיקה מכשירים חדשים ומנסה לחזק את עצמה עם שירותי סרטים ומוזיקה

סוני (לשעבר סוני אריקסון) קיימה היום (א') מסיבת עיתונאים לקראת תערוכת הסלולר, שתיפתח מחר בברצלונה. החברה השיקה שני סמארטפונים מסדרת אקספריה.

"אנחנו נמשיך לדחוף את שוק המצלמות והמשחקים ונשלב אותם בסלולריים שלנו", אומר קאז היירי, נשיא סוני שדיבר על השילוב של שירותי המוזיקה והווידיאו שהחברה מציעה בטלוויזיות ובטאבלטים שלה בעולם.

סוני הדגישה באירוע את עולם התוכן שלה, כמו שירותי מוזיקה, סרטים ומשחקים. לשני השירותים הראשונים, אין כרגע גישה לישראליים. מה שהופך את המכשירים של החברה למסורסים ברמה שלהם בארץ לעומת העולם.

דגם הדגל בסדרת אקספריה, עדיין יהיה S, שהוכרז בתערוכת האלקטרוניקה הצרכנית - CES, בחודש שעבר בלאס וגאס. הדגם הזה כולל מסך בגודל 4.3 אינץ', מצלמת 12 מגה פיקסל ו-32 ג'יגה זיכרון פנימי. החברה הודיעה עכשיו, שהוא קיבל את תו התקן של פלייסטיישן, המאפשר לשחק כותרים מסוימים של הקונסולה על הטלפון.

סדרת אקספריה החדשה פועלת על מערכת ההפעלה אנדרואיד של גוגל והיא כוללת מכשירים מעוצבים עם אזור מסוים בחלק התחתון של הטלפון המגיע במראה שקוף ונותן תחושה, כאילו הוא כמעט עומד באוויר.

דגם אקספריה P החדש, עשוי מגוף אלומיניום, מסך 4 אינץ' ומגיע עם טכנולוגיית White Magic המאפשרת לדברי החברה לצפות במסך בצורה טובה גם באור שמש ישיר. הוא כולל את טכנולוגיית האלחוט - NFC לשינוי מצבים אוטומטיים במכשיר, כמו סגירת WiFi, פתיחת נגן מוזיקה והפעלה של GPS. הדבר נעשה באופן אוטומטי בנגיעה עם המכשיר במעיין מדבקה שהמשתמש ישים במקום מסוים בבית או במשרד.

הדגם הבסיסי יותר הוא אקספריה U שכולל מסך 3.5 אינץ' ומעבד כפול ליבה במהירות 1 ג'יגה הרץ.