להשקיע במדיה

בניגוד למצבו בישראל בוול סטריט סקטור המדיה מרים ראש, קבלו מספר המלצות בענף

השוק המקומי ממשיך להיות חלש ובהמשך לסקירה מהשבוע שעבר, אני עדיין סבור שאין בו עניין ברמה הכללית. ההתנגדות עובדת והלחץ כלפי מטה צפוי להמשך. גם ניסיון העליה מעל 1110 כשל והאזור 1,110-1,120 נותן התנגדות חזקה. המגמה היא עדיין מגמת ירידה ויש סיכוי/סיכון לירידות שערים משמעותיות. תחזית זו תתעדכן אם יעלה ת"א- 25 מעל 1,120. זו לא הנחת המוצא.

בוול סטריט לעומת זאת ממשיך להיות מעניין. פברואר נחשב חודש מועד לפורענות והשנה יש לנו פברואר של 29 יום אבל כמו שזה נראה, השוק מחזיק מעמד לא רע. זה לא נגמר עד שזה לא נגמר אבל רואים את האור בקצה המנהרה.

משחק ספקולטיבי בסקטור סולידי

סקטור שמרים ראש הוא סקטור התקשורת והמדיה, בניגוד בולט למצבם בישראל. סקטור התקשורת כפי שהוא מוגדר בארה"ב הוא סקטור הטלפונים, אינטרנט וכו'. ה-ETF שעוקבת אחריו היא IYZ . משקלו במדד ה-S&P 500 לא גבוה וחשיפה מוגברת לסקטור הזה יכולה להיות יתרון נחמד בהנחה שהעוצמה תימשך.

כך למשל ראינו ביום חמישי עליה יפה ב-S שבתיק קניון המניות. זהו משחק ספקולטיבי יחסית בסקטור שנחשב סולידי. גם אחרי העליה, המניה עדיין קרובה לרמת השפל שלב ולכן לא מכרנו אותה. יש לה תמיכה ב-2.4 וגם אם תעלה עד 2.9 זה יפה, על אחת כמה וכמה אם תעלה לאזור ה-3.4.

בקניון המניות יושבת על משבצת המדיה חברת Scripps Networks Interactive שהסימבול שלה SNI . המניה נתמכה לאחרונה יפה מעל הממוצע ל-200 יום ולאור מבנה הגרף שלה, יעולה לעלות מ-45 דולר אל מעבר לשיא ששוכן ב-53 דולר.

גם דיסני שוכנת על המשבצת הזו אבל המניה מפגינה חולשה לאחרונה, לאחר שנתנה מהלך עליה יפה אז אנחנו עוקבים אחריה קצת, כרגע כשהיא בתיק.

מי שרוצה משהו קצת ספקולטיבי בתחום הקולנוע יכול לבחון את RLD. אחרי פריצה כלפי מעלה של הממוצע הנע ל-150 יום היא אמורה להמשיך לעלות, למרות המהלך החד מהשפל. גם TWX מעניינת ואפילו CBS שנמצאת בשיא.

זיו סגל, שותף-מייסד ואסטרטג השקעות ראשי בחברת Green Ocean. אין לראות בטור המלצה לרכישה/מכירה של ניירות ערך ו/או תחליף לייעוץ המתחשב בנתונים ובצרכים של כל אדם.