חברת המשקאות ספרייט השיקה בסוף השבוע את קמפיין הפרסום הגדול בתולדות המותג. הקמפיין הושק במסגרת אירועי האולסטאר של ה-NBA.
בסרטון הראשון ששודר מככבים שחקני NBA רבים, כולל השחקן הישראלי עומרי כספי שמשחק בקבוצת קליבלנד קאבלירס. כספי הוא חלק משורה של שחקנים בינלאומיים המככבים בקמפיין, וזאת במטרה להפוך אותו למתאים לשיווק גלובלי.
הקונספט של המהלך הוא מסע מסביב לעולם שמארגנים כוכבי-העל לברון ג'יימס וקובי בראיינט, במטרה לאתר כישרונות כדורסל חבויים. שחקנים מסביב לעולם יוכלו להעלות סרטונים לרשת שמדגימים את הכישורים שלהם, ובסופו של התהליך 12 מהם ייבחרו למשחק ראווה מיוחד שייערך במשחק האולסטאר של 2013.
הקמפיין יעלה ב-27 מדינות, והיקף ההשקעה בו יהיה גבוה אף מההשקעה במהלך הקודם של החברה - The Spark, במסגרתו קידמה החברה אמנים ומוזיקאים צעירים.
בשנה שעברה השקיעה החברה בפרסום 9 מיליון דולר, ירידה חדה לעומת 2010, אז השקיעה החברה 17 מיליון דולר.
לפי נתונים של השוק המקצועי בארה"ב, נתח השוק של המותג, שרשם ירידה לקראת סוף העשור הקודם, שינה כיוון ונמצא בעלייה מאז 2010.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.