איציק שמולי יתארח מחר בעמוד הפייסבוק של "גלובס"

שמולי, ממובילי המחאה החברתית, יענה לכל השאלות של גולשי "גלובס" בפייסבוק לקראת פסגת הנדל"ן השנתית ■ היכנסו לעמוד הפייסבוק של "גלובס" והציגו כל שאלה שתרצו

"דיור בר השגה", אחד הביטויים היותר פופולריים שיצאו מהמחאה החברתית של הקיץ האחרון, יהיה אחד הנושאים החמים בפסגת הנדל"ן של "גלובס", שתתקיים ביום ב', 5 במארס, בתל אביב. איציק שמולי, יו"ר התאחדות הסטודנטים הארצית ואחד המתמודדים על איש הנדל"ן של "גלובס" 2012, יתארח מחר (ד') בין השעות 9:00-10:30 בעמוד הפייסבוק של "גלובס" ויענה על שאלות בנושא זה ובכל נושא אחר שיעלו הגולשים.

שמולי, ממובילי מחאת האוהלים בקיץ, ממשיך לקיים את המחאה החברתית באופן פעיל. שמולי, שוויתר בקיץ על הטבות שניסתה הממשלה לתת לסטודנטים בנושאי מעונות ותחבורה ציבורית, לטובת פתרונות כוללים יותר, נתן הזדמנות לוועדה שהקימה הממשלה בראשות פרופ' מנואל טרכטנברג, אך לא היסס לבקר ולהזכיר שאת ציבור הסטודנטים והצעירים הישראלים, לא יקנו בהבטחות שווא.

על רקע חילוקי דעות עם מובילים אחרים של המחאה, פנה שמולי לכיוונים משלו ויחד עם מנהיגי סטודנטים נוספים הוא מוביל קו אקטיבי של שינוי. לאחרונה עבר שמולי לגור בלוד והוא קורא לסטודנטים וצעירים נוספים להצטרף אליו לפריפריה.

אתם מוזמנים לדף הפייסבוק של "גלובס", לשאול את איציק שמולי כל שאלה שתרצו - על דיור בר השגה, עתיד המחאה, דרישות הסטודנטים ושאיפות קריירה או פוליטיקה אפשריות.

לא תפרגנו ב"לייק"? https://www.facebook.com/globes.online