גאווה ישראלית: 4 פורמטי טלוויזיה מועמדים לפרס ורד הזהב

הפורמטים הישראליים המועמדים לפרס בפסטיבל הבינלאומי היוקרתי: "לעוף על המיליון", "מחוברות", "גבוה וגרינבאום" ו"מקום לדאגה"

ערוץ 10 מועמד לשני פרסים בתחרות הטלוויזיה היוקרתית "ורד הזהב" (rose d'or). זאת מתוך 4 מועמדויות בסך-הכול של ישראל בתחרות.

בקטגוריית השעשועונים מועמד הפורמט המקורי "לעוף על המיליון" של ערוץ 10 ויולי אוגוסט הפקות, המופץ בעולם על-ידי ארמוזה פורמטס של אבי ארמוזה. השעשועון מתמודד מול "אל תפיל את המיליון" בגירסה הבריטית של צ'אנל 4 וה"קיוב" של ITV.

עוד פורמט המופץ בעולם על-ידי ארמוזה, אשר זכה למועמדות, הוא "מחוברות" של הוט. הוא מתמודד בקטגוריית הפורמט התיעודי מול "אל תגיד לכלה" של ה-BBC ו"חזור למקום ממנו באת" האוסטרלי.

פורמט נוסף של ערוץ 10 המתמודד הוא "מקום לדאגה", תוכנית המערכונים בהפקתו של עמי אמיר. אמיר זוכה לשמחה כפולה עם מועמדות של "גבוה וגרינבאום", ששודרה במסגרת שידורי זכיינית ערוץ 2 קשת, בקטגוריית הסיטקום.

ורד הזהב הוא פסטיבל בידור טלוויזיה בינלאומי הנערך מדי שנה כבר למעלה מ-5 עשורים ונחשב לאחד המובילים בתחום. בשנים האחרונות מתרבות המועמדויות הישראליות בתחרות הפרסים הנערכת במסגרתו.