פייסבוק השיקה את הטיימליין למותגים ברשת החברתית

בין המותגים ששיתפו פעולה עם פייסבוק עבור ההשקה: וולמארט, קבוצת הכדורגל מנצ'סטר יונייטד, העיתון "ניו יורק טיימס", ולהקת קולדפליי

עוד לפני האירוע השיווקי של פייסבוקהערב בניו יורק (20:00 שעון ישראל), בו ייקחו חלק בכירי החברה כמו שריל סנדברג ודיוויד פישר, הרשת החברתית השיקה היום את עמודי הטיימליין למותגים. ההשקה נעשתה בצורה נרחבת, כך שעמודי המותגים הקיימים היום ישתנו באופן אוטומטי (אם כי חלק מהמותגים יראו את השינוי רק בימים הקרובים).

פייסבוק גם העלתה עמוד ייעודי לטיימליין למותגים ובו היא מאפשרת לעסקים להכיר מקרוב את הפלטפורמה החדשה וכן לראות דוגמאות קיימות. בין המותגים ששיתפו פעולה עם פייסבוק עבור ההשקה נמצאים, בין היתר, הרשת הקמעונאית וולמארט, קבוצת הכדורגל מנצ'סטר יונייטד, העיתון "ניו יורק טיימס", ולהקת קולדפליי.

הרעיון שעומד מאחורי הטיימליין הוא לתת תצוגה כרונולוגית של הפעילות של המשתמשים בפייסבוק, כולל אפשרות להוסיף אירועים מהותיים שהתרחשו לפני ההצטרפות לפייסבוק (ואפילו לפני הקמת פייסבוק - כמו לידה, בר מצווה, גיוס, החברה הראשונה וכו'). אך השינוי המהותי והבולט ביותר הוא תמונת ה-Cover - תמונה רוחבית צרה שמופיעה בתחילתו של עמוד הטיימליין ומציגה נדבך נוסף של העמוד, הגולש או במקרה הזה - המותג.

בפייסבוק בונים רבות על עמודי הטיימליין למותגים ומקווים שהעסקים השונים יידעו לנצל אותם בצורה מרבית - הן לצורך יצירת אינטראקציות עם הגולשים והן לצורך קידומו באמצעות רכישת מודעות ברשת החברתית.